زمان : 22 Bahman 1390 - 22:33
شناسه : 45970
بازدید : 1344
با محله گرایی و قوم گرایی نمی توان انتخاب درست و دقیق داشت با محله گرایی و قوم گرایی نمی توان انتخاب درست و دقیق داشت
فرماندار میبد با اشاره به اینکه تمام مسئولین طراز اول جمهوری اسلامی بصورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند گفت:بعد از انقلاب 29 انتخابات را با حضور حداکثری وبا شکوه برگزار کرده ایم که به لطف خداوند متعال ،هوشیاری و بصیرت مردم توطئه های استکبار و بد خواهان نظام جمهوری اسلامی خنثی شده است.



محمد رضا رجائی ثمره و حاصل پیروزی انقلای اسلامی را حاکم شدن ارزشهای الهی دانست و اظهار داشت:ولی امر مسلمین در نماز جمعه اعلام داشتند که جمهوری اسلامی در جنگهای 33روزه و 22 روزه در برابر رژیم صهیونیستی دخالت داشته و از این به بعد نیز هر گروه و کشوری که در مقابله رژیم صهیونیستی بایستد جمهوری اسلامی به او کمک خواهد کرد که این بیانات رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اقتدار و سربلندی ایران در برابر استکبار جهانی است.



وی افزود :اگرچه در انتخابات گذشته شاهد حوادث ناگوار بودیم و این حوادث باعث شد که کشور 8 ماه از مسیر پیشرفت و تعالی باز بماند ولی امید واریم در انتخابات پیش رو مردم با هوشیاری و بصیرت و اصحاب رسانه و مطبوعات نیز با روشنگرهایی که انجام می دهند تمام توطئه ها و ترفندهای بد خواهان را خنثی کنند.




فرماندار میبد اضافه کرد : انتظار داریم رسانه ها و مطبوعات انتخابات و حضور حداکثری مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و جایگاه ممتاز و نقش مجلس و نمایندگان را در قانونگذاری و نظارت برای مردم تبیین کنند تا با یاری خداوند و هوشیاری و آگاهی مردم مجلسی توانمند ، کار آمد،ولایت مدار و عدالت محور داشته باشیم و این مجلس سبب رشد ،پیشرفت و تعالی کشور شود.



محمد رضا رجائی در پایان با اشاره به اینکه با محله گرایی و قوم گرایی نمی توانیم انتخاب درست و دقیق داشته باشیم گفت:در انتخاب یک کاندیدای اصلح بخشها و خصوصیات مختلفی را باید در نظر گرفت که از آن جمله می توان به ولایت مداری ، عملکرد کاندیدا در گذشته، سنخیت گفتار و رفتار ، تخصص ،تعهد ، کار آمدی کاندیدا و... اشاره کرد که در صورتیکه فرد انتخاب شده هر یک از این خصوصیات را نداشته باشد باعث می شود که از مسیر حقیقی خارج و به بیراهه برود.