زمان : 29 Dey 1385 - 01:00
شناسه : 4591
بازدید : 714
برگزاري همايش راهكارها و راهبردهاي توسعه آي تي(IT) در استانداري(همراه با گزارش تصویری) برگزاري همايش راهكارها و راهبردهاي توسعه آي تي(IT) در استانداري(همراه با گزارش تصویری)
برگزاري همايش راهكارها و راهبردهاي توسعه آي تي(IT) در استانداري(همراه با گزارش تصویری)
 
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، همايش راهكارها و راهبردهاي توسعه آي تي(IT) با حضور مديران و كارشناسان فناوري اطلاعات ودستگاههاي دولتي و بخش خصوصي در محل سالن شهيد محمد منتظرقائم استانداري برگزار شد.
دبير اين همايش گفت: در همايش راهكارها و راهبردهاي توسعه IT كه با همكاري سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ،كارگروه فناوري اطلاعات استان وشركت يزد تكفا و به منظور بررسي روشهاي توسعه استفاده IT دراستان برگزار گرديد ضرورت تدوين سند راهبردي و طرح جامع توسعه استفاده IT به مديران تصميم ساز استان يادآوري شد.
 
 


عليرضا افروغ افزود: بسياري از كارشناسان بر اين باورند كه با داشتن يك نقشه و سند راهبردي مي توان نيازهاي جامعه را شناخت و بر اساس آن پروژه هاي ملي و استاني راتعريف كرد.
 
وي اضافه كرد: با اينكار همه برنامه هاي توسعه IT بر اساس يك محور از پيش تعريف شده جلو خواهد رفت و پروژه هاي مختلفي كه در دستگاههاي دولتي تعريف و اجرا مي شوند با يكديگر همگن وسازگار خواهند بود.
 
 
در اين همايش دكتر جلالي از اساتيد دانشگاه نمونه هايي از سندهاي راهبردي و طرحهاي موفق در جهان ارائه داد.