زمان : 22 Bahman 1390 - 15:45
شناسه : 45895
بازدید : 1720
تاکید امام جمعه و فرماندار تفت  بر استقبال شایسته از مسافران نوروزی تاکید امام جمعه و فرماندار تفت بر استقبال شایسته از مسافران نوروزی

امام جمعه تفت و فرماندار اين شهرستان بر اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کردند.

 

 

تفت، "حجت الاسلام مديح"در جلسه شوراي اداري اين شهرستان بر ضرورت برنامه ريزي شايسته و ايجاد تسهيلات لازم براي آسايش ، آرامش و استقبال از مسافران  در ايام عيد نوروز تأكيد كرد.

 فرماندار شهرستان تفت هم در اين جلسه به برنامه هاي ستاد تسهيلات نوروزي به عنوان يكي از دستور كارهاي جلسه شوراي اداري اشاره و بر فراهم نمودن امكانات و زمينه استقبال مناسب از ميهمانان نوروزي در شهرستان تاكيدكرد.

ابوالقاسم دهقان بر عملكرد سال گذشته ستاد نوروزي شهرستان اشاره و افزود: گفت: در نوروز سال گذشته 12576 نفر  در اين شهرستان اسكان يافته و يك ميليون و 602 هزار و 324 نفر از اين شهرستان بازديد نمودند كه عمده آن مربوط به روز 13 نوروز بوده است.

 

وی با اشاره به جايگاه و منزلت شهدا  گفت: لازم است بنياد شهيد به كمك ديگر ادارات شهرستان نسبت به نصب تابلوهاي مزين به تصاوير شهدا در  ورودي ها و سطح شهر اقدام نمايند.

 

ابوالقاسم دهقان هم چنين بر برگزاري برنامه هاي فرهنگي،مسابقات مختلف،جلوگيري از حفاري ها، نظارت بر قيمت ها و فراهم سازي شرايط براي استقبال مناسب از ميهمانان نوروزي تاكيد كرد.

نظافت سطح شهر و اماكن عمومي و نصب  و تعويض تابلوهای راهنما در محل‌های لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی، تجهیز و رفع نواقص امکانات بین‌راهی از جمله مساجد، سرویس‌های بهداشتی و اماکن اقامتی، بازرسی از اماكن گردشگری، هتل‌ و محلهاي اسكان، برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی، تهیه بروشور، کتاب و نقشه شهر  جهت ارائه به مسافران و استقرار راهنمای گردشگری در مبادی ورودی شهرستان از جمله مواردي بود كه فرماندار تفت در اين جلسه  خواستار اجراي آن شد.