زمان : 22 Bahman 1390 - 15:44
شناسه : 45893
بازدید : 2691
تاكيد فرماندار تفت بر همكاري مسئولان در برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تاكيد فرماندار تفت بر همكاري مسئولان در برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

فرماندار شهرستان تفت از مسئولان ادارات اين شهرستان خواست تا با توجه ب نزديك شده به زمان برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همكاري لازم را با ستاد انتخابات اين شهرستان داشته باشند.

 تفت، "ابوالقاسم دهقان"در جلسه شوراي اداري اين شهرستان بر ضرورت همكاري مسئولان ادارات اين شهرستان با ستاد انتخابات با توجه به نزديك شده به زمان برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد.

فرماندار تفت با تشریح آخرین وضعیت انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان تفت و میبد گفت:

4 كمیته فن آوری وآموزش،تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و تداركات و كمیته امنیتی طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد استان وظایف و اقدامات خود را انجام داده اند.

فرماندار یادآور شد: تعداد 8 جلسه ستاد انتخابات در شهرستان تشكیل و ضمن آموزش قوانین و مقررات،در خصوص برگزاری دقیق انتخابات توجیهات لازم به عوامل ذیربط داده شده است.

به گفته وی پس از تشكیل جلسات هیئت اجرایی و بازرسی كلیه اعضا در دوره های آموزشی مرتبط با انتخابات شركت كردند.

وی گفت: تعداد 43 شعبه اخذ رای به طور سیار و ثابت در شهر تفت و بخش مركزی تشكیل كه از این تعداد 19شعبه ثابت و 34 شعبه سیار است همچنین یك شعبه اخذ رای برای اقلیتهای دینی پیش بینی شده و هیئت اجرایی تشكیل و مقدمات آن فراهم شده است.

دهقان اضافه كرد: همچنین تعداد 3 شعبه اخذ رای ثابت ویژه خواهران در سطح شهر و یك شعبه درروستای دهشیر تعیین شده است.

به گفته این مسوول از كلیه شعب ثبت نام و اخذ رای بازدید گردیده كه در خصوص برطرف كردن مشكل آنتن دهی موبایل و داشتن ارتباط تلفنی اقدام شده است.

وی گفت: در بخش نیر نیز تعداد 10 شعبه اخذ رای پیش بینی شده كه 1 شعبه ثابت و بقیه سیار،در گاریزات 8 شعبه در نظر گرفته شده كه 2 شعبه ثابت و بقیه سیار است.

فرماندار تفت افزود: نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه اخذ رای 4 نفر،1 نفر كاربر یارانه، و اعضای بازرسی شعبات اخذ رای شناسایی و اقدامات لازم در حال انجام می باشد.

وی تصریح كرد: رابطین آی تی شعبات اخذ رای فعالیت خود را در خصوص اقدامات رایانه ای شروع كردند و طبق برنامه زمانبندی كلیه مراحل پیش بینی شده و برگزاری جلسات و كلاسهای آموزشی در حال انجام می باشد.

حوزه انتخابیه تفت و میبد با وسعت 6214 كیلومتر مربع شامل شهرستان تفت با وسعت 5945 كیلومتر مربع و شهرستان میبد با وسعت 1271 كیلومتر مربع و متشكل از سه شهر تفت،نیر و میبد و تعداد 367 روستای دارای سكنه كه 324 روستا در تفت و 43 روستا در میبد می باشد