زمان : 29 Dey 1385 - 00:58
شناسه : 4589
بازدید : 672
زنگ مشاركت با حضور استاندار زنگ مشاركت با حضور استاندار
به صدا در آمدن زنگ مشاركت با حضور استاندار در دبيرستان دخترانه رادمنش يزد



به گزارش روابط عمومي استانداري يزد به مناسبت هفته مشاركت و همزمان با هفته شوراي آموزش و پرورش زنگ مشاركت با حضور استاندار و جمعي از مسؤولان دستگاه هاي اجرايي در دبيرستان خيرساز رادمنش يزد به صدا در آمد.

در اين مراسم استاندار يزد با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم بر حفظ شان و منزلت محرم تاكيد و خاطرنشان كرد: حركت انقلابي نهضت سيد الشهداء بر مبناي منطق و در مسير حركت پيامبر بود و ما نيز بايد دنباله رو حماسه آفريني هاي آن امام بزرگوار باشيم.


ابوالقاسم عاصي جمهوري اسلامي را در جهان يك كشور تأثيرگذار و تعيين كننده عنوان و اضافه نمود: جمهوري اسلامي ايران امروز نقش مشاركتي خود را در سطح جهان اجرا مي كند و به عنوان يك كشور فعال در جهان مطرح است.

وي جايگاه معلمان را در نظام اسلامي و تربيتي مقدس برشمرد و افزود: معلم مقدس است و كساني كه ارج و مقام پيدا كردند معلمانشان را چون پدر و مادر مقدس مي دانستند.

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان هم در اين مراسم عمل كردن به نتايج تحقيقات به دست آمده پژوهشگران را در نظام تعليم و تربيت بسيار مهم اعلام كرد.

زابلي آشنايي دانش آموزان به يكي از زبانهاي خارجي را يك ضرورت دانست و گفت: دانش آموزان بايد سعي كنند علاوه بر يادگيري يك زبان خارجي زبان قرآن را نيز به عنوان زبان ديني خود ياد بگيرند.