زمان : 22 Bahman 1390 - 04:07
شناسه : 45889
بازدید : 2058
دل نگراني‌هاي زبان دراز درباره ارز و سكه دل نگراني‌هاي زبان دراز درباره ارز و سكه
دل نگراني‌هاي زبان دراز درباره ارز و سكه
از اينكه ارز و سكه ده پله بالا مي‌رود و بعد از چندي دو پله پايين مي‌آيد و نرخ اجناس و ارزاق را با خود بالا مي‌برد ولي يادش مي‌رود اونيكه بالابرده را پايين بياورد مايه دل نگراني مردم از جمله زبان دراز رقيق القلب مي‌شود بنابراين:
اولاً: دل نگران آقا زادگان شاغل به تحصيل در بلاد كفر است زيرا تا ديروز حاج آقا دلار نفتي و دولتي ارسال مي‌فرمودند اما با اين تك نرخي شدن ارز اين دُردانه‌ها چه كار مي‌كنند؟
دوماً !! دل نگران آن دسته از مردم كه امتثال امر سخنان رييس‌الوزرا نموده و« اون پول حلال» را قاطي«پول حرام» خودشان نكرده و براي نسل بعد پس انداز كرده بودند در حاليكه آن روز مي‌توانستند با يارانه يك سال دو سكه بخرند اليوم «اگر سكه گران تر شود» مدت‌ها بايد پول يارانه را ذخيره كنند تا يك سكه بخرند حالا چه كار مي‌كنند؟
سوماً! دل نگران امنيت رييس‌محترم اداره توزيع سكه و ارز «بانك مركزي» سابق هستم.
كه مبادا استكبار جهاني ايشان را ربوده و به بانك جهاني جهت حل بحران«يورو» برده و يا مديريت جهاني اقتصاد بحران زده را به او بسپارند.
چهارماً: دل نگران بعضي از دلالان و بازاريان كه «دارنده مدال طلاي شنا در آبهاي گل آلود» هستند كه با گران شدن اجاره انبار و قيمت زمين جهت امر احتكار كالا چه كار مي‌كنند؟
حتماً دوباره ياد روزهاي خوش سال‌هاي قبل و سودهاي مكتسبه ازاين راه توسط پدرانشان مي‌كنند و راستي چند سال با برادران نشستند و آرزوي چنين روزهايي مي‌كردند؟
پنجماً !! پنجم ندارد من هم مثل بعضي از بزرگان اصلاً ‌دل نگران طبقه حقوق بگير اعم از شاغل و بازنشسته نيستم زيرا با قياس به نفس و در وصف الحال خويش مي‌گويم.
ما را به سخت جاني خود اين گمان نبود!!
زبان دراز