زمان : 21 Bahman 1390 - 15:52
شناسه : 45870
بازدید : 1579
امام جمعه طبس: هنوز هم جوانان و نوجوانان ما دارای همان روحیه فرزندان قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند. امام جمعه طبس: هنوز هم جوانان و نوجوانان ما دارای همان روحیه فرزندان قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند.
طبس- سرپرستی یزدفردا: حجت‌الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم مهاجریان" در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته تهران، افزود: لازم است که به نقاط قوت و برکات انقلاب اسلامی بیش از گذشته توجه شود، که پیروزی بر تمامی مشکلات علی‌رغم توطئه فراوان دشمنان، دستیابی به موفقیت‌های متعدد به‌ویژه در زمینه ، توسعه علم و مراکز علمی، پزشکی، اقتصادی و نظامی و ارائه خدمات و امکانات در سراسر کشور از جمله برکات انقلاب اسلامی است.
امام جمعه طبس با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در چند سال گذشته خاطرنشان کرد: علی‌رغم برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بسیار زیاد دشمن برای جلوگیری از انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به نسل‌های بعد از انتقلاب، امروز شاهدیم که اکثر قریب به اتفاق جوانان و نوجوانان ما دارای همان روحیه فرزندان قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند.
حجت الاسلام مهاجریان اضافه کرد: امروز نیز باید مسلمانان و سران کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد اختلاف بین دشمنان اسلام باشند تا به این طریق بتوانند از فرصت استفاده کنند، اما متأسفانه با بی‌توجهی برخی سران مزدور کشورهای اسلامی و توطئه دشمنان، برخی اختلاف‌ها بین مسلمانان ایجاد می‌شود که زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز باتوجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مردم مراقب بوده و فریب تبلیغات دروغ برخی کاندیداها و طرفدارنشان را نخورند و باید نامزدهای انتخابات و مبلغانشان دقت کرده و از بیان امتیازها و شایستگی‌هایی که در واقع وجود ندارد خودداری کنند.
خطیب جمعه طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به افزایش گرایش به دنیاطلبی در برخی از مسئولان و سرایت آن به مردم، تصریح کرد: دنیاطلبی، مصرف‌گرایی و توجه به تجملات یک خطر بزرگ است و علاوه بر این با وجود اینکه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و اقتصادی دارای پیشرفت‌های قابل توجهی بوده است اما متأسفانه از نظر مسائل اخلاقی آن طور که باید و شاید پیشرفت نکرده‌ایم و لازم است مردم ما بیش از گذشته به محبت، دوستی، برادری، عطوفت و حل مشکلات دیگران توجه کنند.
وی اظهار داشت: از 22 بهمن سال گذشته تا 22 بهمن امسال اتفاقات بسیار مهمی در منطقه روی داده است که از جمله 4 حاکم طاغوت سرنگون شده و توجه مسلمانان جهان به اسلام بیشتر شده است و آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز بیش از گذشته منزوی شده‌اند، که این از برکت انقلاب اسلامی ایران است.
"حجت الاسلام مهاجریان" از مردم خواست تا بر حسب وظیفه اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند و مشتی دیگر بر دهان مستکبران و دشمنان اسلام بزنند.