زمان : 21 Bahman 1390 - 11:47
شناسه : 45868
بازدید : 2153
مردم شهرستان طبس: فردا و در 22 بهمن 1390 یکبار دیگر بودن و ماندن و وحدتمان را به نمایش می گذاریم. مردم شهرستان طبس: فردا و در 22 بهمن 1390 یکبار دیگر بودن و ماندن و وحدتمان را به نمایش می گذاریم.

طبس- سرپرستی یزدفردا: سالهاست که 22 بهمن حال و هوای دیگری دارد، فتنه گران و دشمنان هم قسم انقلاب در خارج و داخل کشور 33 سال است که خط و نشان كشیده و می گویند می آئیم و چنین و چنان می كنیم، اما مصداق احمق بودن دشمنان دین خدا سالهاست که برای ایرانیان فهیم روشن است.

یک از اساتید دانشگاههای طبس می گوید: هر سال بعد از آنهمه هجمه رسانه ای، روز 22 بهمن تا چشم كار می كرد امواج پرشور و حرارت مردمی است كه در سرمای بهمن ماه می آیند تا یك بار دیگر از دریچه تنگ رسانه های بزرگ غربی، صدا و تصویرشان را به گوش و چشم دنیا برسانند و بگویند؛ "ما تا آخر ایستاده ایم."

"سید عنایت الله قریشی" افزود: سال های گذشته صحنه میعاد بود و چند سالی هم مردم از خائنان و فتنه گران اعلام بیزاری كردند و امسال بیداری و پیروزی دنیای اسلام را جشن خواهند گرفت.

فردا غریو «الله اكبر» در سارسر ایران اسلامی طنین انداز می شود تا برادران و خواهرانمان در مصر و بحرین و لیبی و قاهره و یمن و همه جهان اسلام بدانند تنها نیستند و «الله اكبر» چون رشته ای محكم و الهی، سینه های سوزان و مشت های خروشان را از دامنه البرز تا كرانه نیل به هم پیوند خواهد داد.

خواهر بسیجی با شور و حرارتی انقلابی فریاد می زند که: 33 سال پیش فرعون ایران در خروش امواج سهمگین خشم مردم به هلاكت رسید و امروز فرعون مصر و دیکتاتور لیبی و سران خائن و ستمگر کشورهای عربی در همان گرداب گرفتار آمده اند و دیر نخواهد بود روزی كه این سیل تاج و تخت دیگر حاكمان زر و زور و تزویر را با خود به اعماق تاریک تاریخ ببرد.

"فهیمه سادات موسوی" می گوید: و كیست كه نداند همه این بركات از دم مسیحایی مردی است كه معجزه كلامش، سحر غول های رسانه ای غرب و شرق را در هم شكست و اهل صبر و ایمان را از بیابان وحشت به وادی ایمن رهنمون كرد.

دلاور آزاده دفاع مقدس با شوری برگرفته از ذات انقلابیش گفت: اگر امروز ملت ها در كشورهای عربی به جوش و خروش آمده اند، نتیجه ایستادگی و استقامت ایرانیانی است كه هرگز در طوفان حوادث، مصائب و ابتلائات خم به ابرو نیاورده و چون سرو، استوار ایستادند، مردمانی که نه روزهای طولانی دفاع مقدس آنها را خسته كرد و نه تحریم های اقتصادی كمرشان را خم نمود و نه در غبار غلیظ فتنه، چراغ هدایت ولایت را گم كردند.

"محمدعلی تقیان" تاکید کرد: سخنان پربار و عزت آفرین رهبر فرزانه ام در نماز جمعه 14 بهمن 90 اتمام حجت دیگری بود به همه دشمنان انقلاب تا بدانند که اگر رهبر فرمان دهد آب و گلشان نمی ماند و 33 روزه بساط ننگینشان برچیده می شود و فردا در همایش ملی و جشن بزرگ ایرانیان که در طلیعه هفته وحدت است، لبیک میلیونی مردم مسلمان ایران اسلامی را به ندای آقا و مولایمان شاهد خواهیم بود و برف هجیم دشمانان را به حرارت همبستگی و وحدت ذوب می کنیم.

دانشجوی جوان دانشگاه آزاد طبس که دوست دارد صدایش را جهان بشنود با غروری خاص به خبرنگار ما گفت: حضور هر دانشجو در کنار اقشار مردم تجلیل از شهدای علم و فناوری، شهیدان "علی محمدی" و "شهریاری" و "احمدی روشن" خواهد بود و ایستادگی مردم ایران برای دستیابی به فناوری های نوین را به همه دنیا ثابت خواهد کرد و در مقابل دوربین های خبرسازشان با خون شهیدان دانشمند کشورمان هم قسم خواهیم شد.

"سید علیرضا متول حقی" تصریح کرد: فردا و در مراسم راهپیمائی پرشکوه 22 بهمن برای سی و سومین بار موج انعكاس صدای انقلاب را به گوش جهانیان می رسانیم و به آمریکا و ایادی خودفروخته و مزدورش می فهمانیم که حرکت و شور انقلابی کشورهای عربی و حتی جنبش مردم کشورهای غربی و در قلب آمریکا از انقلاب اسلامی ایران و تفکر ناب بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشأت گرفت و زعامت آن به دست پرتوان نائب المهدی(عج) و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) است و امروز خاورمیانه و دنیای اسلام به یمن حركت مداوم و ایستادگی ملت ایران بیدار است.

همه مردم خوب و فهیم و ولایتمدار شهرستان طبس همصدا گفتند: ما فردا در تمام شهرها و روستاهای ایران زمین، حنجره مان را با غریو "الله اكبر" و طنین "مرگ بر آمریكا" و "مرگ بر اسرائیل" بیمه می كنیم و انعكاس همین فریادها پایه های كاخ فرعون ها را به لرزه انداخته است، پس بازهم فردا راهپیمایی 22 بهمن از طاق نصرت قرآن آغاز خواهد شد و زیر پرچم حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد یافت، تا به غدیر برسد و بار دیگر دست "ولی" در دستان ملتی قدرشناس قرار گیرد.

گام هایتان استوار، غریوتان پرطنین و حضورتان ماندگار.