زمان : 21 Bahman 1390 - 02:44
شناسه : 45847
بازدید : 6220
طالع بینی سال 90 طالع بینی سال 90


طالع بینی سال 90

باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگوئی وقایع طالع شمارا به این روش بیان می داریم .چینیها معتقدند بودا در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ وبالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد. سال 1388 به نام گربه می باشد ببینیم سال گربه برای ما چگونه خواهد بود . برای خواندن طالع مربوطبه خودتان ابتدا باید بدانید در چه سال چینی متولد شده اید برای اطلاع در این مورد به لینک طالع بینی چینی مراجعه نمائید.





سال 1390 ، سال گربه( یا خرگوش ایرانیها )

حتماً مواردی را که در خصوص سال قبل یعنی سال ببر گفته بودیم به یاد دارید برای مقدمه آنرا دوباره ذکر می کنیم :

"براستی که امسال سال آرامی نخواهد بود .انتظار هر نوع تغییر و تحولی می رود . به همه توصیه می شود اندکی با احتیاط باشند.از نظر سیاسی هر نوع تغییر و تحولی اعم از حرکات نمایشی ... انقلاب ... مبارزات پی گیر جنگ افروزانه ... و بالاخره فجایع جهانی پیش بینی می شود.یکسال پر از تغییر و تحول . "

امسال تا مدتی اثرات سال ببر بر جای خواهد بود ولی پس از مدتی به آرامش خواهد رسید یا حداقل ظاهراً سال آرامی خواهد بود . بهتر است از فرصت استفاده کرده و یک استراحت حسابی بکنید . بخوانید ، غیبت کنید و در تمام مدت کنار آتش استراحت کنید تا نیروی مبارزه برای سال بعد را داشته باشید .

امسال بهترین سال برای سیاستمداران و سیاستهای مبتنی بر دیپلماسی است . انتظار تحولاتی در قوانین جهانی و موجود می رود . از نظر اهل منطق سال بسیار خوبی است .

بچه های امسال اگر در تابستان بدنیا بیایند خوشبخت تر خواهند بود.

برای موش : بهتر است مواظب باشید . گربه ها در گوشه و کنار به انتظار همکاری شما نشسته اند . بهتر است دائم در بین جمعیت زندگی کنید و کوشش نکنید زیاد مورد توجه قرار بگیرید چرا که در نهایت ممکن است همه چیزهائی را که برای آن سالها زحمت کشیده اید به یکباره از دست بدهید خصوصاً در زمینه های اقتصادی احتیاط کنید.



برای گاو :

سال چندان فوق العاده ای نیست ... اما همه چیز به صورت نامحدودی در حال تحول به سوی آرامش و راحتی است ...... و بالاخره شما فرصت پیدا خواهید کرد که با آرامش به کارهایتان سرو صورتی بدهید.

برای ببر :

از فرصتهای پیش آمده استفاده کنید و حسابی استراحت کنید . مطمئناً گربه قصد و جرات آزار شما را نخواهد داشت .

برای گربه : امسال سال شماست . به به . کنار آتش دراز بکشید و هرچه دلتان می خواهد بحث کنید . هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد ... دوستان را دور خود جمع کنید .کارهای جدید شروع کنید و خلاصه هرکاری دلتان می خواهد بکنید .

برای اژدها : گربه هرگز از دست اژدها عصبانی نمی شود . بنابراین هرچه دلتان می خواهد بدرخشید گربه ها کاری با شما ندارند فقط از حرکات شما سرگرم می شوند.

برای مار : عشق است . استراحت کنید و لذت ببرید و هرچه دلتان می خواهد بخورید یک سال پر از موفقیت در انتظار شماست.

برای اسب :

یکسال خوب ...... پر از مسائل عشقی ، کارهای متنوع ، زندگی اجتماعی و حتی شاید اندکی دخالت در سیاست .

برای بز : بالاخره آن سال که شما کاملاً راحت باشید از راه رسید . گربه ها بزها را دوست دارند . مطمئن باشید که امسال از هر جهت به شما خوش خواهد گذشت .

برای میمون : امسال برای شما از هر نقطه نظر سال بسیار خوبی است . علی الخصوص از نظر مالی و کاری . پس بدون واهمه تلاش کنید .

برای خروس :

شما همچنان از فشار گرفتاریهای سال گذشته دل نگران خواهید بود و به گوشه ای پناه خواهید برد که البته بهتر است همین کاررا هم بکنید چرا که امسال چیز تازه ای برای شما نخواهد داشت.

برای سگ : از فرصتهای پیش آمده برای استراحت استفاده کنید . شما همچنان خوشبخت خواهید بود چون گربه ها برای شما صلح و آرامش به ارمغان خواهند آورد . اگر مجرد هستید بهتر است از فرصت استفاده کرده و ازدواج کنید.

برای خوک :

همه چیز برای شما به خوبی و خوشی خواهد گذشت . اما به شرطی که در درگیریهای کاری ، شغلی و دعوائی دخالت نداشته باشید و یا آنها را ایجاد نکنید که در اینصورت گرفتار خواهید شد.