زمان : 20 Bahman 1390 - 11:41
شناسه : 45812
بازدید : 5183
بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد
متن کامل بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان ودبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بدین شرح است:
بیست و دو بهمن صحنه قدرت نمائی قرآن و اسلام و انقلاب و آرمان های اسلامی در مقابل دشمنان است، مردم با حضور خود، حمایت و تاییدشان را از اسلام و انقلاب نشان دهند.
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)
اینک که با آغاز دهه‌ی چهارم از حیات پربرکت و طیبه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو در جهان طنین‌انداز شده، ملت شریف ایران بار دیگر با حضور خود و تائیدشان از اسلام و انقلاب افتخار به یادماندنی دیگری را رقم خواهد زد.
بی گمان پاسداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بخصوص ایام ا... دهه فجر و اوج آن 22 بهمن ماه، پاسداشت انقلابی در ایران تنها نیست بلکه ارج نهاندن به انقلاب و الگویی حقیقی که سعادت بخش تمام ملت هاست.
کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان ودبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ضمن بزرگداشت سی و سومین سالگرد انقلاب و دهه مبارک فجر از عموم مردم قدرشناس و مومن یزد دعوت می کند تا مثل همیشه پرشور و باشکوه در مراسم راهپیمایی شرکت و توطئه دشمنان را خنثی نموده با آرمانهای بلند نظام اسلامی و شهداء والا مقام تجدید پیمان نمایند.ضمناً مراسم یوم ا... 22 بهمن شهرستان یزد به شرح ذیل اعلام می گردد:
زمان : شنبه 22/11/90 ساعت 30/9 صبح
مسیر: میدان آزادی ـ خیابان فرخی ـ میدان شهید بهشتی ـ خیابان حضرت امام خمینی (ره) ـ چهار راه شهدا (‌تکیه امیرچقماق )