زمان : 20 Bahman 1390 - 07:49
شناسه : 45802
بازدید : 3887
مسابقات روستائی و عشایری ابرکوه در روستاهای بخش بهمن ادامه دارد / اعلام نتایج مسابقات روستائی و عشایری ابرکوه در روستاهای بخش بهمن ادامه دارد / اعلام نتایج
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:مسابقات روستائی و عشایری دهه مبارک فجر در روستاهای بخش بهمن نیز با شور و هیجان خاصی در حال برگزاری است.لازم به یادآوری است که این مسابقات برای اولین بار در ابرکوه برگزار می شود و با استقبال ورزشکاران روستائی مواجه شده است. در زیر بخشی دیگر از نتایج این مسابقات در بخش بهمن به اطلاع شما می رسد.
-برگزاری مسابقه کبدی بین تیم بانوان روستای اسدآباد اسفندآباد و مهرآباد در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیجه 18 بر 23 به نفع تیم اسدآباد اسفندآباد خاتمه یافت .

- برگزاری مسابقه دوستانه هندبال در رده سنی نوجوانان بین تیم بانوان اردی و تیم بانوان مهرآباد در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیجه 8 بر 5 به نفع تیم اردی خاتمه یافت .

- برگزاری مسابقه پینگ پنگ با حضور 7 نفر از بانوان در محل سالن وحدت مهردشت بصورت تک حذفی که در پایان خانم ها اکرم فلاح ، عادله فلاح و عصمت حیدری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند .
-برگزاری مسابقه والیبال دوستانه در رده سنی نوجوانان بین تیم شهید جهانی و شهید موحدی در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیج 3 بر 2 به نفع تیم شهید جهانی خاتمه یافت .

-برگزاری مسابقه دوومیدانی ( 100 متر سرعت ) در رده سنی نوجوانان در محل سالن وحدت مهردشت با حضور 45 نفر که در پایان خانم ها زهرا عشقی ، زکیه کارگر و فاطمه فلاح مقام های اول تا سوم را کسب نمودند .

- برگزاری مسابقه دوومیدانی ( 9× 4 ) در رده سنی بزرگسالان در محل سالن شهدای مهردشت