زمان : 20 Bahman 1390 - 03:45
شناسه : 45795
بازدید : 4669
پيام مشترك نماينده ولي فقيه در استان،نماينده مجلس خبرگان رهبري و استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن 22 بهمن پيام مشترك نماينده ولي فقيه در استان،نماينده مجلس خبرگان رهبري و استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن 22 بهمن

پيام مشترك نماينده ولي فقيه در استان،نماينده مجلس خبرگان رهبري و استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن 22 بهمن


نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري و استاندار يزد در پيامي مشترك از آحاد مردم استان يزد براي شركت در راهپميايي 22 بهمن دعوت كردند.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:



قال الله تعالي: «ولينصرن الله من ينصره ان الله لقوي عزيز» سوره حج، آيه 40


پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران راكه بانصرت خداوند متعال و باعنايت خاصه حضرت بقيه الله الاعظم تحقق يافت ،بايد نقطه عطفي در به ثمر رسيدن مبارزات تاريخي ملت شجاع و قهرمان با هدف آزاد انديشي و استكبار ستيزي به شمار آورد.


اين رويداد عظيم و مبارك كه با هدايت و رهبري مرجع عظيم الشان، معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (اعلي الله مقامه) صورت گرفت نه تنها كشور ايران را متحول نمود بلكه منشاء تحولي بزرگ و فراگير در ميان ساير ملت ها گرديد و بارقه اميد را در دل همه مظلومان و آزادي خواهان جهان به وجود آورد كه هم اكنون نمونه آن را در خيزش هاي اسلامي منطقه و سقوط طاغوت هاي وابسته به غرب مي توان مشاهده كرد.


بدون ترديد دهه مبارك فجر و يوم الله بيست و دوم بهمن مظهر اقتدار واتحاد و نشان دهنده عزم راسخ ملت مسلمان ايران است كه هم نوا با هم شعار پر محتواي استقلال ، آزادي، جمهوري اسلامي رادر سراسر اين مرز و بوم طنين انداز كردند و باتكيه بر صبر و استقامت ، جهاد و شهادت ، موفق شدند سرنوشت خود را بر پايه سعادت ، اخلاق و انسانيت استوار سازند.


حضرت امام راحل"رضوان الله عليه"درباره اين روز بزرگ فرمودند :"در 22بهمن ،دست انتقام حق از آستين ملت رزمنده ايران بيرون آمد و نصرت اعجاز آميز اسلام بر كفر تحقق يافت".


رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي)نيز در بيانات ارزشمندشان ، 22 بهمن و راهپيمائي اين روز مهم را مظهر اقتدار ملي دانسته و مي فرمايند:"22 بهمن عيد حقيقي براي ملت ماست".


اينك ضمن بزرگداشت سي و سومين سالگرد انقلاب و دهه مبارك فجر از عموم مردم شهيد پرور دارالعباده يزد انتظار مي رود تا بار ديگر همگام باملت بزرگ ايران با حضور چشمگير و گسترده و صفوف منسجم و به هم فشرده در راهپيمايي روز شنبه 22 بهمن ،توطئه دشمنان را خنثي نموده با آرمانهاي بلند نظام اسلامي و شهداء والا مقام تجديد پيمان نمايند، از خداوند منان موفقيت همگان را در پاسداري از ارزشهاي اصيل اسلامي، تعظيم شعائر ديني و پيروي از رهنمودهاي حكيمانه رهبر بزرگوار انقلاب«مدظله العالي» مسئلت مي نمائيم. والسلام عليكم و رحمه الله.