زمان : 19 Bahman 1390 - 19:02
شناسه : 45733
بازدید : 1712
مدیرکل ارشاد یزد: مساجد با کانون های فرهنگی هنری پویا شده اند مدیرکل ارشاد یزد: مساجد با کانون های فرهنگی هنری پویا شده اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه مساجد با کانون های فرهنگی هنری پویا شده اند اظهارداشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در جذب جوانان و احیای کارکردهای مختلف مساجد داشته اند.

بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در آئین آغازین نشست مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 2 کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) یزد اظهارداشت: دولت و نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات قرآنی در اداره کل ارشاد داشته است.

عبدالحسینی با اشاره به حضور عاشقانه و پرشور جوانان در مساجد و کانون های فرهنگی هنری تصریح کرد: باید اعتقادات جوانان ونوجوانان را تحکیم و فعالیت های ویژه ای در مباحث زیربنائی داشته باشیم.


وی با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف نسل جوان از اعتقادات وباورهای دینی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فعالیت های زیربنائی و آموزشی فعالیت داشته باشند.

مدیرکل ارشاد یزد با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تلاش برای انحراف جوانان خاطرنشان کرد: باید کانون های فرهنگی هنری مساجد در موضوعات آموزشی و تحکیم باورهای دینی و اعتقادی جوانان فعالیت ویژه ای داشته باشند و هرچه در این زمینه کار شود باز هم با توجه به حجم گسترده تهاجم دشمن کم است.

وی با تاکید بر مردمی بودن کالنون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: همانند کانون های فرهنگی هنری مساجد هرکجا که مردم به میدان آمده اند شاهد ثمرات و برکات فراوانی در بخش های مختلفی بوده ایم.

گفتنی است، نشست منطقه ای مسئولان کانو نهای فرهنگی هنری مساجد صبح و عصر امروز با حضور حجت الاسملام و المسلمین حسینی خراسانی مسئول ارزشیای و نظارت و قاضی زاده مدیرمالی و امور استان های ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

شورای منطقه 2 کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شامل استان های اصفهان، خوزستان،چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان و یزد است.