زمان : 19 Bahman 1390 - 18:56
شناسه : 45732
بازدید : 4707
 افتتاح نمایندگی ثبت احوال بخش عقدا افتتاح نمایندگی ثبت احوال بخش عقدا

همزمان با دهه مبارک فجرانجام شد :افتتاح نمایندگی ثبت احوال بخش عقدا
نمایندگی ثبت احوال بخش عقدا روز گذشته با حضور مسئولین ثبت احوال استان ، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین محلی در بخشداری عقدا افتتاح شد .

مدیر کل ثبت احوال استان در مراسم افتتاح این نمایندگی ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلای اسلامی از دکتر ناظمی اردکانی ، رئیس سازمان ثبت احوال کشور، بخاطر تسهیل روند اخذ مجوز راه اندازی این نمایندگی و زحمات گنجی ، بخشدار عقدا ، تقدیر و تشکر کرد .

سید محمد طباطبائی اظهار داشت : اداره کل ثبت احوال استان یزد به منظور ارائه خدمات آسان و قابل دسترسی به هم استانی های عزیز ، با راه اندازی نمایندگی های ثبت احوال در همه نقاط استان در مسیر تحقق اهداف دولت خدمتگزار و آرمان های امام راحل حرکت می کند .

وی افزود : با راه اندازی این نمایندگی ؛ از این پس کلیه خدمات سجلی از جمله اخذ درخواست صدور شناسنامه و کارت شناسائی ملی در محل نمایندگی ثبت احوال و در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

کمالی ؛ فرماندار اردکان نیز در این مراسم ضمن تشکر از پیگیریهای مدیر کل و رئیس اداره ثبت احوال اردکان ، راه اندازی این نمایندگی را از خدمات ارزشمند دولت به مردم منطقه دانست .

وی گفت : همه مسئولین باید بدانند دیر یا زود توفیق خدمتگزاری به مردم از آنان گرفته خواهد شد . پس چه بهتر که با کار و تلاش ، پیاده نمودن باورهای دینی در جامعه و تکریم مردم به عنوان ولینعمت و صاحبان اصلی انقلاب ، اهداف والای امام و شهدای گرانقدر انقلاب را محقق کنیم .