زمان : 19 Bahman 1390 - 18:20
شناسه : 45715
بازدید : 3987
با حضور فرماندار تفت انجام شد:بهره برداري از چهار طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در بخش نير با حضور فرماندار تفت انجام شد:بهره برداري از چهار طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در بخش نير
همزمان با هشتمين روز از ایام الله دهه فجر در مراسمي با حضور فرماندار شهرستان تفت چهار طرح عمراني در بخش نير به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، در اين مراسم كه مدير كل امور مالياتي استان يزد،سرپرست شبكه بهداشت و درمان تفت و جمعي از مسئولان بخش و اهالي  بخش نير حضور داشتند چهار طرح عمراني در بخش نير به بهره برداري رسيد.
 این طرحها شامل 9 واحد منزل مسكوني مددجويي بهزيستي كه در زميني به مساحت 140 متر مربع براي هر واحد، زیربنای 75 متر مربع و اعتبار كل 1210 میلیون ريال كه 710 ميليون ريال آن از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب و رياست محترم جمهوري و سازمان بهزيستي استان و 500 ميليون ريال از اعتبارات مشاركت مددجويان و خيرين مي باشد احداث گرديده است.
هم چنين با حضور فرماندار و مدير كل امور مالياتي استان يزد واحد مالياتي بخش نير نيز به بهره برداري رسيد.اين واحد در امور مفاصا حساب هاي مالياتي در بخش هاي مختلف منابع مالياتي مشاغل،املاك،وسايل نقليه عمومي،نقل و انتقال،ارث و ... فعاليت دارد. امام جمعه موقت نير در اين مراسم به بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره و خدمت و انجام كار براي مردم را عبادت عنوان نمود. حجت الاسلام وكيل معنويت و محوريت امام و مردم را دو عامل پيروزي انقلاب بيان و خدمت رساني به مردم را موجب دلگرمي و رويكرد بيشتر  مردم به مسير انقلاب دانست. مدير كل امور مالياتي استان هم در اين مراسم هدف از راه اندازي اين واحد را خدمت رساني به مردم عنوان داشت و خواستار همكاري مسئولان و مردم با اين واحد شد.
 فرماندار تفت همچنین با حضور در دهستان زردين و با حضور سرپرست شبكه بهداشت و درمان تفت، منزل مامای مرکز بهداشت و درمان زردین را نيز افتتاح نمود. اين واحد با زیربنا 60 متر و مبلغ 350000000 ریال در سال90 شروع ودردهه فجرسال جاری مورد  بهره برداری قرار گرفت.
 بهره برداري از خانه بهداشت روستاي بیداخوید پس از باسازی کامل با زیر بنا 200 متر و مبلغ 80000000 ریال اعتبار از دیگر طرحهایی بود كه با حضور فرماندار و سرپرست شبكه بهداشت و درمان تفت و جمعي از مسئولان بخش نير و اهالي روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.