زمان : 18 Bahman 1390 - 19:17
شناسه : 45668
بازدید : 1498
عباسی: گزینه ای برای فدراسیون فوتبال نداریم عباسی: گزینه ای برای فدراسیون فوتبال نداریم

عباسی: گزینه ای برای فدراسیون فوتبال نداریم

محمد عباسی، وزیر ورزش، در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش گزینه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دارد گفت: هر فردی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود، از او حمایت می‌کنیم.
فارس - وزیر ورزش و جوانان گفت: گزینه خاصی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نداریم و هر فردی که به عنوان رئیس انتخاب شود، از او حمایت می‌کنیم.

محمد عباسی در حاشیه دومین مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و حامیان ورزش بسیج کشور  در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش گزینه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دارد گفت: گزینه خاصی نداریم و هر فردی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود، از او حمایت می‌کنیم.

عباسی در مورد صحبت‌های احمدی‌نژاد مبنی بر تحول اساسی در فوتبال گفت: منظور از این صحبت‌ها نه تنها تحول اساسی در فوتبال بلکه تحول اساسی در کل ورزش بوده است. از نتایج موجود راضی نیستیم چون معتقدیم می‌توانیم بسیار قوی‌تر در ورزش جهان ظاهر شویم. ابعاد این تحول بسیار فراتر از فوتبال است و کل جامعه ورزش را در برمی‌گیرد.

وزیر ورزش درباره بودجه پیشنهادی دولت برای ورزش کشور در سال آینده گفت: 470 میلیارد تومان در بودجه سال آینده برای ورزش دیده شده که افزایش خوبی داشته است و جا دارد که تشکر کنیم. در دولت‌های نهم و دهم اقدامات وسیعی انجام شده و باید این اقدامات را همچنان ادامه دهیم.

عباسی در مورد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: وزارتخانه آمادگی کامل دارد، اما برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی بستگی به آمادگی مجمع فدراسیون دارد. هر زمان که مجمع آمادگی داشته باشد انتخابات را برگزار می‌کنیم.