زمان : 18 Bahman 1390 - 18:43
شناسه : 45620
بازدید : 1367
بلاژویچ: کرانچار بمب اتم دارد، من تیربار! بلاژویچ: کرانچار بمب اتم دارد، من تیربار!
بلاژویچ: کرانچار بمب اتم دارد، من تیربار!
میرسلاو بلاژویچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه بازی با سپاهان گفت: می دانیم کار دشواری برابر تیم سپاهان داریم، اما می خواهیم حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم.
سایت گل- میرسلاو بلاژویچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه بازی با سپاهان گفت: می دانیم کار دشواری برابر تیم سپاهان داریم، اما می خواهیم حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم.

به گزارش سایت گل، بلاژویچ ضمن دشوار دانستن دیدار تیمش برابر سپاهان به مهر می گوید:« تیم ما در رده سیزدهم جدول قرار دارد و سپاهان با اختلاف خیلی کم نسبت به استقلال در رده دوم است. آنها برای قهرمانی می جنگند و تمام تلاش ما این است که حداقل با تساوی اصفهان را ترک کنیم.ما از تیم سپاهان شناخت کافی داریم و می دانیم که در پنج بازی متوالی پیروز شده است. با این حال شناخت از حریف به تنهایی کافی نیست و این دلیل نمی شود که خیال ما راحت باشد. برای پیروزی مقابل حریف باید تمام جوانب امر را در نظر گرفت و با ابزار کامل به مصاف آن رفت.»

سرمربی تیم مس مهمترین دغدغه اش را بالا بردن تیم مس در جدول دانسته و اکید می کند:«ما برخی از امتیازات را خیلی ساده از دست داده ایم. حالا تلاش ما این است که تیم را به سطحی برسانم که مردم کرمان استحقاقش را دارند.»

بلاژوویچ در پایان درباره تقابلش با کرانچار و اینکه سرمربی سپاهان زمانی شاگرد او بوده است، می گوید:« این برای اولین بار نیست که استاد برابر شاگردش قرار می گیرد و مشابه چنین چیزی بارها تکرار شده است. ولی اینبار شرایط طوری است که انگار دست کرانچار بمب اتم است و من باید با تیربار به مصاف او بروم!»