زمان : 18 Bahman 1390 - 17:52
شناسه : 45607
بازدید : 1835
مردم عزيز ايران ظرفيت پذيرش و اجراي هر نوع برنامه‌ريزي مناسب را دارند مردم عزيز ايران ظرفيت پذيرش و اجراي هر نوع برنامه‌ريزي مناسب را دارند
دكتر حميدرضا حاجي‌بابايي در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه يزد با اشاره به هوش و استعداد بسيار بالاي دانش‌آموزان ايران اسلامي و برخورداري آنان از فرهنگ غني اسلامي، اظهار كرد: دانش‌آموزان ايران اسلامي توان پذيرش و تربيت در سطوح بسيار بالا را دارند و لازمه آن برنامه‌ريزي مناسب مسوولان براي تحقق اين مهم است.

وي با اعلام اينكه بيش از 2 ميليون و 300 هزار نفر در حال حاضر در طرح نهضت ملي حفظ قرآن كريم (نور) ثبت‌نام كرده‌اند، افزود: انشاءا... تمام اين دانش‌آموزان در سطوح مختلفي به حفظ قرآن خواهند پرداخت، اما اين امر كه فضايي ايجاد شد تا 2 ميليون و 300 هزار دانش‌آموز دست خود را بالا گرفته و براي حفظ قرآن اعلام آمادگي كنند، توفيق بسيار بزرگ فرهنگي، تربيتي و اسلامي است.

دكتر حاجي‌بابايي با اشاره به اينكه در صورتي كه فضاي تربيتي قرآني مناسب را براي دانش‌آموزان ايجاد كنيم، هم دانش‌آموزان و هم مردم عزيز ايران بيشترين پذيرش و همراهي را خواهند داشت، خاطرنشان كرد: اردوهاي راهيان نور اثرگذاري تربيتي فراواني دارد و دانش‌آموزان پس از بازگشت از مناطق دفاع مقدس متحول مي‌شوند و به همين دليل قطعاً در آينده ظرفيت اعزام دانش‌آموزان را افزايش خواهيم داد.