زمان : 18 Bahman 1390 - 16:44
شناسه : 45603
بازدید : 4151
ديدار رئيس و جمعي از كاركنان دانشگاه پيام نور تفت با فرماندار ديدار رئيس و جمعي از كاركنان دانشگاه پيام نور تفت با فرماندار
"ابوالقاسم دهقان" در این نشست ضمن تبریك ایام الله دهه فجر،این ایام الله را فرصت مناسبی دانست تا مسئولین و مردم ازدستاوردهای انقلاب اسلامی و قبل از آن مقایسه ای داشته باشند.

فرماندار تفت افزود:دانشگاه پیام نورنیز به بركت همین انقلاب و رهنمودهای مسئولین نظام و بخصوص مقام معظم رهبری به این صورت شكل گرفته و هرروز بر ارتقا و گسترش آن افزوده می شود.

وی افزود:ما نیز بعنوان عضوی از این دولت و انقلاب نگاه ویژه ای به این دانشگاه خواهیم داشت و با همكاری مسئولین دانشگاه در جهت ارتقا و كیفیت آن تلاش می نماییم. بوالقاسم دهقان بر اهميت دو موضوع آموزش و تربيت دانشجويان در محيط دانشگاهي تاكيد كرد.

رییس دانشگاه پیام نورشهرستان تفت هم در اين نشست گفت:دانشگاههای پیام نوركشوروازجمله مركزتفت در دولت نهم و دهم به مرحله تازه ای از رشد و شكوفایی رسیدند و اعتبارات درنظر گرفته شده برای این دانشگاه بی نظیر بوده است.

علی اكبر ذوالفقاری به آغاز فعالیت این دانشگاه در تفت اشاره كرد و گفت:این دانشگاه در سال 69 با 4 رشته كارشناسی و 300 دانشجو آغاز به كار كرد و امروز بعداز 21 سال دارای 45 رشته كارشناسی ،4 رشته كارشناسی ارشد وبالغ بر 4500 دانشجو می باشد.

وی با بیان اینكه این دانشگاه دارای 10 هزار و500 متر فضای مفید آموزشی و دومین مركز پیام نور استان بعد از اردكان می باشد افزود:طرحهای مختلف فرهنگی از جمله طرح حجاب و عفاف نیز در این دانشگاه اجرا می شود.

رییس دانشگاه پیام نور تفت یكی از شاخصهایی كه دانشگاه پیام نور را از دیگر دانشگاهها متمایز كرده بومی گزینی،ارزان بودن شهریه و نیمه حضوری بودن دانستو افزود: این نیمه حضوری بودن باعث شده تا خیلی از كارمندان نیز بتوانند ادامه تحصیل داده و از خدمات این دانشگاه بهره مند شوند.

وی از افزایش رشته كارشناسی ارشد از 4 رشته به 8 رشته در مهرماه سال آینده خبر داد و اظهار امیدواری كرد كه با پیگیریهای بعمل آمده در بهمن ماه سال آینده نیز دو رشته دكتری زبان و ادبیات فارسی و بیوشیمی به رشته های این دانشگاه اضافه شود.

ذوالفقاری ازاین دانشگاه بعنوان تنها نماینده رسمی وزارت علوم در شهرستان یاد كرد و گفت:این دانشگاه می تواند در فعالیتها و تحقیقات پژوهشی در شهرستان همكاری لازم را داشته باشد و این فعالیتهای پژوهشی زمینه رشد و ارتقای تحصیلات تكمیلی را برای دانشگاه فراهم می نماید.

 

وی ادامه داد برای این فعایتهای پژوهشی یك سالن كنفرانس احتیاج است كه این دانشگاه از این سالن به بهره است و می طلبد كه مسئولین جهت ایجاد این سالن نیز نگاه ویژه ای داشته باشند. مسئولین دانشگاه پیام نور تفت مشكلات خود را با فرماندار درمیان گذاشتند.