زمان : 18 Bahman 1390 - 16:43
شناسه : 45602
بازدید : 3960
بهره برداري از شش طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در تفت بهره برداري از شش طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در تفت
در اين مراسم كه مدير كل سازمان تبليغات اسلامي استان،مدير كل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان، معاون سازمان بهزيستي استان و جمعي از مسئولان شهرستان حضور داشتند شش طرح عمراني در شهرستان تفت به بهره برداري رسيد.
 این طرحها شامل مجتمع فرهنگی،آموزشی،تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی تفت با زميني به مساحت 1200 متر مربع، زیربنای 480 متر مربع و اعتبار548 میلیون تومان، سیستم گندزدایی اداره آب و فاضلاب شهری تفت با 700 میلیون ریال اعتبار كه با با بهره برداری از این سیستم،سیستم كلرزنی گازی از مدار خارج می شود.
معاون استاندار همچنین با حضور در روستای دره شیر سانیج راه روستایی این روستا را با 2 كیلومتر و250 متر و اعتبار 670 میلیون ریال افتتاح كرد.
بهسازی معابر و خانه گردشگری روستای طزرجان با اعتبار 530 میلیون ریال، پارك بزرگ شهیدان بنایی با اعتبار 6500 میلیون ریال و مسكن مددجويي بهزيستي در اسلاميه با اعتبار 65 ميليون ريال از دیگر طرحهایی بود كه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.
عبدالحسین رضایی همچنین دربدو ورود به شهر تفت همراه با فرماندار و مسئولین اجرایی شهرستان تفت به گلزار شهدای این شهر رفته و به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و امام جمعه فقید تفت ادای احترام نمودند.