زمان : 17 Bahman 1390 - 11:07
شناسه : 45555
بازدید : 3668
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد: هماهنگی و هم افزایی مهمترین اصل در خدمت رسانی به محرومان است مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد: هماهنگی و هم افزایی مهمترین اصل در خدمت رسانی به محرومان است
"سعید عبداللهی" اذعان داشت: حضور موسسات خیریه در جامعه، نقش بسیار بی بدیل و ارزشمندی در امر رسیدگی به نیاز محرومان دارد و ضرورت دارد برای رسیدن به یک وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری هماهنگی و تعامل بیشتری بین آنها به عمل آید تا تمام نیازمندان به یک اندازه از مساعدتها بهره مند شوند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دسیسه های استکبار در ایام خاص اظهار داشت: استکبار یک لحظه از انقلاب ما غافل نشده است و مرتبا با دسیسه های مختلف در جهت تضعیف این نظام فعالیت می کند، بنابراین وظیفه آحاد مختلف مردم است که با حضور حماسی خود در برنامه های ایام ا... دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی ، دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در این جلسه تصریح کرد: حدود 400 موسسه خیریه و تشکّل مردمی در استان فعال هستند و در سالهای اخیر شاهد همکاری و تعامل مناسب و موثر این موسسات  با کمیته امداد بوده ایم.

مهندس حمید نصیری خواستار مشارکت موسسات خیریه در برنامه های ایام ا... دهه فجر امسال در جهت ترویج و تعمیق ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و تلاش در جهت افزایش امید، نشاط و پویایی در جامعه و گسترش مشارکتهای مردمی را شد .