زمان : 17 Bahman 1390 - 10:59
شناسه : 45551
بازدید : 1406
آموزش دانشگاه پیام نور مرکز تفت در برنام ریزی درسی نیمسال دوم 91-90  بین مراکز  و واحد های پیام نور استان یزد اول شده است. آموزش دانشگاه پیام نور مرکز تفت در برنام ریزی درسی نیمسال دوم 91-90 بین مراکز و واحد های پیام نور استان یزد اول شده است.
مهندس جواد پاکسیما از همکاری و تلاش مرکز تفت بویژه کارشناسان اموزش  قدر دانی و تشکر کرد و گفت این گونه برنامه ریزیها می تواند الگوی برنامه ریزی درسی در دیگر مراکز باشد.
وی با اشاره به راه اندازی سیستم صبا و اتوماسیون اداری در مراکز و واحد های پیام نور استان یزد بر بهره گیری بیش از پیش از این امکانات تاکید کرد.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز تفت ضمن تبریک این موفقیت به همکاران به ویژه کارشناسان آموزش مرکز تفت، برای آنان آرزوی موفقیت مستمر کرده است.
دکتر اکبر ذوالفقاری همکاری اساتید در برنامه ریزی درسی نیمسال دوم 91-90  را یاد اوری و از تلاش تمام اساتید و همکاران علمی که در برنامه ریزی این نیمسال به اموزش کمک کرده اند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.
دانشگاه پیام نور مركز تفت هم اکنون بیش از 4 هزار و 500 دانشجو دارد که در بیش از 45 رشته تحصیل می کنند.
به گزارش روابط عمومی مرکز تفت، رشته های كنونی كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مركز تفت شامل زبان و ادبیات فارسی، بیوشیمی، ادبیات كودك و نوجوان و علوم قران و حدیث است.