زمان : 16 Bahman 1390 - 18:08
شناسه : 45486
بازدید : 2131
تاكيد فرماندار شهرستان تفت بر حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد فرماندار شهرستان تفت بر حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن

فرماندار شهرستان تفت خواستار حضور پرشور مردم شهرستان در راهپيمايي 22 بهمن شد.

به گزارش یزدفردا،"ابوالقاسم دهقان" در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت كه با حضور امام جمعه و مسئولان برگزار شد با تاكید بر حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواستار پی گیری جدی  بحث امنیت و ترافیك در این مراسم شد.

فرماندار تفت گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند و راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اراده ملی را به نمایش خواهند گذاشت و با این حرکت خط بطلانی بر تمام توهم‌ها و توطئه‌های مستکبران و استعمارگران جهان خواهند کشید.وی تصریح کرد: مردم در یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

ابوالقاسم دهقان اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است که بر ملت ایران عطا شده و همه باید قدردان آن باشیم . وي تصریح کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی چشمگیری دست یافته و امروز تأثیر انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان کاملاً محسوس و مشهود است، مردم کشورهای عربی و اسلامی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و برای آزادی خود از چنگال پادشاهان و دیکتاتورها تلاش می‌کنند. در این جلسه همچنین مسیر هرساله راهپیمایی در تفت برای راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز شنبه تعيین شد.