زمان : 16 Bahman 1390 - 13:49
شناسه : 45469
بازدید : 1821
یک کارشناس:غذاهای دریایی قوی ترین و موثرترین اسلحه برای مبارزه با سرطان ها یک کارشناس:غذاهای دریایی قوی ترین و موثرترین اسلحه برای مبارزه با سرطان ها
کارشناس مواد غذایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مصرف روزانه ی غذاهای دریایی، قوی ترین و موثرترین اسلحه برای مبارزه با سرطان ها می باشد و سرطان هایی از قبیل، روده بزرگ، پروستات و سینه را از بین می برند.

محمدرضا زارع با اشاره به مواد غذایی که خاصیت ضد سرطانی دارند گفت: قارچ ضد سرطان بوده، این ماده غذایی سطح ایمنی بدن را بالا می برد و با سلول های سرطانی می جنگد.

این کارشناس همچنین با اشاره به خاصیت ضدسرطانی غذاهای دریایی و روغن ماهی خاطرنشان ساخت: از آنجایی که غذاهای دریایی دارای اسیدهای چرب امگا ۳ می باشند، روی سوخت و ساز سلول ها اثر دارند و مصرف اسیدهای چرب اشباع را کم می کنند.

زارع متذکرشد: مصرف روزانه ی این غذاها، قوی ترین و موثرترین اسلحه برای مبارزه با سرطان ها می باشد و سرطان هایی از قبیل، روده بزرگ، پروستات و سینه را از بین می برند.

وی با بیان این مطلب که مویز نیز از بروز سرطان ها پیشگیری می کند گفت: مویز دارای اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ و ویتامین E می باشد.

این کارشناس موادغذایی عنوان داشت: مویز ضد سرطان، درمان کننده سرطان، درمان کننده بیماری های قلبی و پایین آورنده ی فشار خون است و برای نرمی و انعطاف پذیری رگ ها بسیار مفید می باشد.