زمان : 16 Bahman 1390 - 09:37
شناسه : 45461
بازدید : 3772
فرماندار یزد: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رأی خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است فرماندار یزد: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رأی خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است
عزیزالله سیفی در این جلسه با گرامیداشت یوم الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید برنامه ریزیهای لازم جهت هر چه با شکوه برگزار شدن جشنهای یوم الله دهه فجر در زارچ انجام شود.

فرماندار با اشاره به تهدیدات و تحریمهای کشورهای اروپایی برعلیه نظام و انقلاب خاطر نشان کرد دشمنان با ایجاد یک فضای آلوده تبلیغاتی و رسانه ای در صدد این هستند تا با بهره گیری از روشهای نامناسب کشور را وارد چالشی جدید نمایند و هدف انها این می باشد که مردم را از مسئولین جدا سازند ولی باز هم به در راهپیمایی مردم در بوم الله 22 بهمن خواهیم دید که مردم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمانهای امام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

سیفی با تأکید این که دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم به هم امکانات مجهز شده اند و خواهان ضربه زدن  به نظام می باشند.خاطر نشان کرد انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی ازجایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رأی باعث می بشود تا خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب باشد.

در این جلسه دهقان امام جمعه زارچ نیز با بیان اینکه مردم هیچگاه از آرمانهای امام وانقلاب و لایت فقیه کوتاه نخواهند آمد تصریح کرد مردم با حضور همیشه در صحنه خود در تمامی مراحل انقلاب اجازه دخالت به دشمنان را در ادامه امور کشور را نخواهند داد.

وی در خصوص رقابت سالم کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نامزدهای نمایندگی نباید به خاطر دست آوردن رأی مردم همدیگر را تخریب نموده و همچنین قولهای غیر ممکن بدهند.

همچنین بخشدار زارچ گفت: در ایام الله دهه فجر باید بیش از پیش در جهت ترویج و تعمیق آرمانهای ارزشهای انقلاب اسلامی ، حفظ و اعتلای هویت اسلامی ـ ایرانی در تمام عرصه های تلاش کنیم.

ابوترابی خاطر نشان کرد:بحمدالله با پیگیری صورت گرفته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم وباشکوه در بخش زارچ اندیشیده شده است و در روز 12 اسفند ماه بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم هستیم.