زمان : 16 Bahman 1390 - 00:45
شناسه : 45455
بازدید : 11962
استاندار يزد:سنگ اندازي دشمنان به دليل مخالفت آنان با خودكفايي ماست استاندار يزد:سنگ اندازي دشمنان به دليل مخالفت آنان با خودكفايي ماست

استاندار يزد:سنگ اندازي دشمنان به دليل مخالفت آنان با خودكفايي ماست


استاندار يزد گفت: دشمني و سنگ اندازي دشمنان به دليل مخالفت آنان با پيشرفت علمي و خودكفايي ملت ماست.


"محمد رضا فلاح زاده" روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح كه در محل مركز آموزش رزم مقدماتي آيت الله خاتمي(ره) يزد برگزار شد، با اشاره به برخي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه هاي مختلف، علت اصلي دشمني استكبار جهاني با جمهوري اسلامي را دستاوردهاي عظيم اين نظام دانست و اظهار داشت: وظيفه ما خنثي كردن توطئه هاي دشمن و تلاش و كوشش در همه زمينه ها و حضور گسترده در عرصه هايي چون راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات است.


وي اتحاد و همدلي و اطاعت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) را از ديگر وظايف مردم عنوان كرد.


استاندار يزد مهم ترين دستاورد انقلاب اسلامي را در حوزه فرهنگ ديني و احيا ارزشهاي ناب محمدي(ص) دانست و افزود: حكومت بي عرضه و عياش پهلوي اين كشور را به قهقهرا برد و ارزشهاي اسلام ناب محمدي(ص) را نابود كرد اما با پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام (ره) و تلاش نخبگان و روحانيون و همراهي همه ملت، اسلام ناب جايگزين اسلام آمريكائي شد.


فلاح زاده در بخش ديگري از سخنان خود، كسب رتبه اول منطقه و رتبه هفدهم جهاني در عرصه علمي را برگ زريني در تاريخ افتخارات ملت ايران دانست و گفت: در حوزه عمراني تنها در استان يزد، بالغ بر 2200 پروژه عمراني در دست اجراست.


عالي ترين مقام اجرائي استان تصريح كرد: اگر بعد از دوران دفاع مقدس شاهد بهره برداري از 80 سد بوده ايم و اگر اكنون بالغ بر 100 سد توسط جوانان اين مرز وبوم در حال ساخت است، همه از بركت انقلاب اسلامي و 22 بهمن است.


در ابتداي اين مراسم نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار و فرماندهان نظامي و انتظامي استان پس از حضور در مقابل يادمان شهدا و قرائت فاتحه ، از يگانهاي مستقر در ميدان سان ديدند.