زمان : 16 Bahman 1390 - 00:44
شناسه : 45453
بازدید : 2368
استاندار يزد:وحدت ، از استراتژی های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است استاندار يزد:وحدت ، از استراتژی های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

استاندار يزد:وحدت ، از استراتژی های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است


"محمد رضا فلاح زاده " در پيامي ضمن تبريك هفته وحدت، آورده است:



وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللهِ جَمیعاً وَ لَا تَفَرَّقُوا ... (آل عمران۱۰۳)



پيامبر گرامي اسلام؛ حضرت محمد بن عبدالله(ص) سرور تمامي كائنات و معلم حقیقی بشریت است كه به بركت ميلاد پرنور و موفور السرور ایشان احوالات جهان متحول شد و بت پرستی و اطاعت از طاغوت جاي خود را به پرستش خداوند یگانه داد. آن حضرت به اذن و امر پروردگار متعال، نداي توحيد، ايمان و وحدت را سر داد تا عرب و عجم ، سفيد پوست و رنگين پوست، فقير و ثروتمند همه برابر گردند و تنها ملاك برتري افراد تقوا شود كه "ان اكرمكم عند الله اتقيكم" .


وحدت ، از استراتژی های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است كه توسط معمار كبير انقلاب سلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) احیاء شد و امام امت با برافراشتن پرچم اتحاد اسلامی، از هفته وحدت، به عنوان یکی از ارزشمندترین دستاوردهای این حرکت اسلامی برای تمامی جوامع اسلامی یاد نموده و فرمودند:" در اسلام همين برادري است كه مبدأ خيرات است"


رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نيز در خصوص اهمیت و جایگاه وحدت در میان مسلمانان می فرمایند: "آنچه كه براى ما مسلمانها مهم است، اين است كه معرفت خود را نسبت به اسلام و پيغمبر گرامى اسلام، زياد كنيم. امروز در دنياى اسلام يكى از دردهاى بزرگ، درد تفرقه و جدايى است. محور وحدت عالم اسلام، مى‏تواند وجود مقدّس پيغمبر - نقطه اعتقاد همه و نقطه تمركز عواطف همه انسانها - باشد. ما مسلمانها هيچ نقطه‏اى را به اين روشنى و به اين جامعيت - مثل وجود مقدّس پيغمبر - نداريم؛ كه هم مسلمانها به او معتقدند، هم علاوه بر اعتقاد، يك پيوند عاطفى و معنوى، دلها و احساسات مسلمانان را به آن وجود مقدّس، متّصل كرده است. اين بهترين مركز وحدت است."


هفته وحدت -كه اقتران ميمون و مبارك آن با دهه فجر امسال ،روزهاي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در سال 57 كه عنصر وحدت مردم به علاوه اطاعت از امام خويش منجر به آفرينش حماسه بي بديل 22 بهمن شد، را تداعي مي كند- مشتى محكم بر دهان دشمنانى است كه در اندیشه تفرقه اندازی میان مسلمانان جهان، خواب سيادت و سالارى و سرورى خود را بر دنیا مى بينند و دستیابی به اهداف شوم و شیطانی خود را تنها در تشتّت اين ملّت عزیز و بزرگ جستجو می کنند. در هفته مبارک وحدت جای آن دارد که این میراث عظیم و عزیز امام راحل را پاس داشته و با تمام توان، در مسیر تحقق «اتحاد اسلامی» تلاش کنیم.


اینجانب با تبریک میلاد باسعادت و خجسته پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و رئيس مذهب جعفري حضرت امام جعفر صادق (ع) به عموم مسلمانان جهان، موفقیت همگان را در پیمون راه شهداء، با بهره گيري از آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.