زمان : 15 Bahman 1390 - 23:49
شناسه : 45437
بازدید : 3727
زنگ انقلاب در بهاباد طنین‌انداز شد زنگ انقلاب در بهاباد طنین‌انداز شد

زنگ انقلاب در بهاباد طنین‌انداز شد


همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، نوای «زنگ انقلاب» در بهاباد طنین‌انداز شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و در سی و سومین سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی، «زنگ انقلاب» در به صورت نمادین در ورزشگاه امام علی(ع) بهاباد و با حضور مسئولین و دانش آموزان به صدا در آمد.


اهتزاز پرچم مقدس و پخش سرود ملی به عنوان نمادهای ملی جمهوری اسلامی ایران همراه با همخوانی دانش‌آموزان در سرود ملی و انقلاب از جمله فعالیت‌هایی است که برگزار شد.


در این مراسم فرماندار بهاباد با اشاره به نامگذاری روز 12 بهمن ماه با عنوان، انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولی عصر(عج)، امام خمینی(ره)، ولایت و رهبری اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ما شاهد رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف هستیم و امروز می بینیم در شهرستان محروم و در عین حال مستعد بهاباد حدود 98 درصد مردم به برکت این انقلاب باسواد می باشند.


"محمدرضا هدائی" ترویج سنت های الهی بویژه حجاب را از برکات مهم انقلاب برشمرد و گفت: در زمان رژیم پهلوی حجاب زن ایرانی در حال نابودی بود اما پس از پیروزی انقلاب، پایبندی به ارزش‌های اسلامی و رعایت حجاب و عفاف جان تازه‌‌ای گرفت به گونه‌ای که شاهد گرایش تعداد زیادی از زنان کشور به سمت چادر هستیم.