زمان : 15 Bahman 1390 - 22:04
شناسه : 45432
بازدید : 4623
استاندار يزد به مقام شامخ شهيدان دفاع مقدس اداي احترام كرد استاندار يزد به مقام شامخ شهيدان دفاع مقدس اداي احترام كرد

استاندار يزد به مقام شامخ شهيدان دفاع مقدس اداي احترام كرد


یزدفردا :استاندار يزد در دومين روز دهه مبارك فجر با حضور در گلزار شهدا خلدبرين ضمن اهداء شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهيدان والامقام 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامي اداي احترام كرد.


به گزارش یزدفردا :" محمد رضا فلاح زاده " با حضور در سر تربت پاك سومين شهيد محراب ياد و خاطره شيخ الشهداي انقلاب اسلامي؛ حضرت آيت الله صدوقي (ره) را گرامي داشت و براي مرحوم حجت الاسلام و المسلمين صدوقي امام جمعه فقيد يزد نيز علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.


وي در جمع خانواده شهداي حاضر در گلزار شهداي يزد گفت: شهداي قبل از پيروزي انقلاب به خاطر تحقق وعده الهي جان خود را فداي آرمان هاي انقلاب اسلامي كردند.


عالي ترين مقام اجرايي استان اظهار داشت: شهداي انقلاب اسلامي از 19 دي ماه تا 22 بهمن سال 57 در هر كوي و برزن و در هر محله اي از اين آب و خاك به نبرد با طاغوت مي پرداختند.


فلاح زاده شهداي انقلاب اسلامي را پيشتازان عرصه جهاد برشمرد و در بخش دوم سخنان خود به بيان خاطراتي از 8 سال دفاع مقدس پرداخت.


وي جايگاه شهيدان را بهشت برين الهي دانست و افزود: والدين اين سبك بالان عاشق نيز مورد شفاعت فرزندانشان قرار خواهند گرفت.


استاندار يزد همچنين ترور نخبگان علمي كشور طي چند سال اخير را يادآور شد و تصريح كرد: يزد افتخار مي كند كه 2 تن از اين عزيزان از اين خطه تقديم انقلاب و آرمان هاي آن شده اند.


اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با گرامي داشت ايام ا... دهه فجر، افزود: جمهوري اسلامي ايران تنها كشور جهان است كه پرچم اسلام ناب محمدي (ص) را به اهتزاز درآورده است.


وي در پايان خواستار ادامه دادن راه شهيدان اين مرز و بوم در عرصه هاي علمي و اقتصادي شد.