زمان : 15 Bahman 1390 - 11:47
شناسه : 45425
بازدید : 192
فرماندار یزد از دو خانواده جانباز دوران انقلاب بازدید نمود 
فرماندار یزد از دو خانواده جانباز دوران انقلاب بازدید نمود
 عزیزالله سیفی با بیان اینکه شهدا و جانبازان و خانواده های آنان به عنوان میراث گرانبهای انقلاب اسلامی می باشند افزود: شهدا و جانبازان با ایثار و شهادت طلبی دوران انقلاب توانستند در مقابل ظلم و بیداد رژیم طاغوت ایستادگی نمایند و یک حاکیت مبتنی بر ارزشهای اسلامی و انسانی را پایه گذاری نمایند.

فرماندار با اشاره به اینکه ایران اسلامی به لطف این شهدا وجانبازان توانسته در این سه دهه به عنوان یک قدرت منطقه ای و بین المللی در بیشتر عرصه ها شود  خاطر نشان کرد به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانسته قله های سعادت را فتح نماید و امروز به عنوان الگویی از یک حکومت مردم سالار دینی که مردم به عنوان یک اصل در ان می باشند برای مردم دیگر کشورها شده است که می خواهند راه استقلال ،آزادی و عدالت را طی نمایند.

در این دیدار خانواده جانبازان تأکید کردند که هیچگاه دست از حمایت از حریم ولایت فقیه و آرمانهای امام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد و انقلاب را به دست نا اهلان نخواهند سپرد.

سیفی در این دیدار از روحیه بالای این خانواده ها تقدیر نمود و در خصوص بعضی از مشکلات مطرح شده قول مساعد جهت پیگیری داد.

لازم بذکر است جانباز محمد شیر سلیمیان از جانبازان دوران انقلاب که در روز 13 محرم سال 57 و چند روز مانده به پیروزی انقلاب پس از عزاداری در مسجد ملااسماعیل و در مسیر عزیمت به منزل در خیابان امام خمینی (یزد) مورد اصابت گلوله ی ساچمه ای توسط مزدوران رژیم شاهنشاهی قرار گرفت و یک چشم خود را از دست داد.

همچنین جانباز مرحوم غلامرضا غلامرضایی نیز در هنگام تصرف ساواک در یزد با گلوله رژیم از ناحیه شکم مجروح و جانباز گردید و وی پس از سالهادرد و رنج در صانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.