زمان : 15 Bahman 1390 - 09:32
شناسه : 45423
بازدید : 3692
مشاور امور بانوان فرماندار یزد: زنان در تمام صحنه های انقلاب نقش بی بدیل و سازنده ای داشته اند مشاور امور بانوان فرماندار یزد: زنان در تمام صحنه های انقلاب نقش بی بدیل و سازنده ای داشته اند
کفیل الناس با بیان اینکه زنان در تمام صحنه های انقلاب نقش سازنده ای داشته اند گفت: زنان مسلمان ایرانی با حضور گسترده خود به روشنی بیان کردند که در تمام عرصه های اجتماعی ، سیاسی و با توجه به اعتقادات دینی خود حضور دارند.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده اند « مردها به تبع زنان به خیابان ریختند » خاطر نشان کرد نقش بسیار مهم و تأثیرگذار زنان در پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل انکار و ستودنی است که می توان به تربیت و ترغیب نیروهای انقلابی در مبارزه علیه رژیم طاغوت ،جمع اوری و اخبار و توزیع اعلامیه امام راحل و ... اشاره نمود.

کفیل الناس گفت: به همین منظور در سی و سومین بهار انقلاب برنامه های متعددی از قبیل جشنهای انقلاب در محلات ، برگزاری گفتمان تخصصی عفاف و حجاب با حضور اندیشمندان ، برگزاری مسابقات مختلف در زمینه های علمی ، فرهنگی و سیاسی برگزار می شود.

وی بازدید از خانواده شهداء، دیدار با سالمندان ، جشن بزرگ انقلاب ویژه بانوان گشت خاطرات انقلاب با حضور راویان انقلاب ، نشست دوستانه با دختران نوجوانان با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای انان از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد.

کفیل الناس خاطر نشان کرد: انشاءاله بانوان دارالعباده و دارالعلم یزد با حضور با شکوه خود راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و انقلاب و رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله العالی)تجدید بیعت خواهند کرد.