زمان : 15 Bahman 1390 - 02:58
شناسه : 45422
بازدید : 5242
انقلاب ما انفجار نور انقلاب ما انفجار نور

بسمه تعالی


انقلاب ما انفجار نور بود امام خمينی( قدّس سره)


ايام ا... دهه فجر(33) انقلاب اسلامی بر فجر آفرينان و فجر پويان مبارکباد


فرازی از وصیّتنامه امام خمینی (ره): اهميت انقلاب شكوهمند اسلامي كه دستاورد ميليونها انسان ارزشمند و هزاران شهيد جاويد آن و آسيب ديدگان عزيز، اين شهيدان زنده است و مورد اميد ميليونها مسلمانان و مستضعفان جهان است، به قدري است كه ارزيابي آن از عهدة قلم و بيان والاتر و برتر است. اينجانب، روح الله موسوي خميني كه از كرم عظيم خداوند متعال با همة خطايا مأيوس نيستم و زاد راه پرخطرم همان دلبستگي به كرم كريم مطلق است، به عنوان يك نفر طلبة حقير كه همچون ديگر برادران ايماني اميد به اين انقلاب و بقاي دستاوردهاي آن و به ثمر رسيدن هرچه بيشتر آن دارم، به عنوان وصيت به نسل حاضر و نسلهاي عزيز آينده مطالبي هر چند تكراري عرض مي‌نمايم. و از خداوند بخشاينده مي‌خواهم كه خلوص نيت در اين تذكرات عنايت فرمايد


1- ما مي‌دانيم كه اين انقلاب بزرگ كه دست جهانخواران و ستمگران را از ايران بزرگ كوتاه كرد، با تأييدات غيبي الهي پيروز گرديد ... 2- اسلام و حكومت اسلامي پديدة الهي است كه با به كار بستن آن سعادت فرزندان خود را در دنيا و آخرت به بالاترين وجه تأمين مي‌كند ... اينجانب كه نفسهاي آخر عمر را مي‌كشم به حسب وظيفه، شطري از آنچه در حفظ و بقاي اين وديعة الهي دخالت دارد و شطري از موانع و خطرهايي كه آن را تهديد مي‌كنند، براي نسل حاضر و نسلهاي آينده عرض مي‌كنم و توفيق و تأييد همگان را از درگاه پروردگار عالميان خواهانم. الف: بي‌ترديد رمز بقاي انقلاب اسلامي همان رمز پيروزي است؛ و رمز پيروزي را ملت مي‌داند و نسل‌هاي آينده در تاريخ خواهند خواند كه دو ركن اصلي آن: انگيزة الهي و مقصد عالي حكومت اسلامي؛ و اجتماع ملت در سراسر كشور با وحدت كلمه براي همان انگيزه و مقصد. اينجانب به همة نسلهاي حاضر و آينده وصيت مي‌كنم كه اگر بخواهيد اسلام و حكومت الله بر‌قرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از كشورتان قطع شود، اين انگيزة الهي را كه خداوند تعالي در قرآن كريم بر آن سفارش فرموده است از دست ندهيد؛ و در مقابل اين انگيزه كه رمز پيروزي و بقاي آن است، فراموشي هدف و تفرقه و اختلاف است ب: از توطئه‌هاي مهمي كه در قرن اخير، خصوصاً در دهه‌هاي معاصر، و بويژه پس از پيروزي انقلاب آشكارا به چشم مي‌خورد، تبليغات دامنه‌دار با ابعاد مختلف براي مأيوس نمودن ملتها و خصوص ملت فداكار ايران از اسلام است. ج: و از همين قماش توطئه‌ها و شايد موذيانه‌تر، شايعه‌هاي وسيع درسطح كشور، و در شهرستانها بيشتر، بر اينكه جمهوري اسلامي هم كاري براي مردم انجام نداد... اينجانب هيچگاه نگفته و نمي‌گويم كه امروز در اين جمهوري به اسلام بزرگ با همة ابعادش عمل مي‌شود و اشخاصي از روي جهالت و عقده و بي‌انضباطي بر خلاف مقررات اسلام عمل نمي‌كنند؛ ‌... من با جرأت مدعي هستم كه ملت ايران و تودة ميليوني آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله ـ صلي الله عليه وآله ـ و كوفه و عراق در عهد اميرالمؤمنين و حسين بن علي ـ صلوات الله و سلامه عليهما ـ مي‌باشند.


********************


نکته: آنچه که امام راحل در وصیتنامه بر آن تأکید فرمودند مسئله اسلام و حکومت اسلامی بعنوان یک ودیعه الهی که با انگیزه الهی ملت و امدادهای غیبی تحقق یافت و حفظ و بقای آن در گرو استمرار همان انگیزه الهی و اجتماع و وحدت ملت بر سر آن می باشد. اما دشمنان (اسلام و ملت اسلام خواه ایران) به سرکردگی امریکا و صهیونیست در این 33 سال درست همانی که امام راحل بر آن تأکید داشتند را مورد هدف قرار داده و هجمه های سنگین خود را علیه اسلام و سکاندار کشتی نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه مدام به کار گرفتند و در این نبرد سخت خودفروختگان داخلی روزی با به دست گرفتن اسلحه به یاری دشمن شتافتند و روزی هم با نفوذ در ارکان قدرت، جنگ نرم را بر جنگ سخت ترجیح داده و هر روز ی به بهانه ای تلاش نمودند تا ملت را از آن هدف والایی که برای آن قیام کردند دور نموده تا به امروز که شاهدیم در کنار دشمن بیرونی و فتنه گران داخلی یک جریان انحرافی در بدنه دولت و بعضی در مجلس به صورتی دیگر نفوذ و همچون طرح مکتب ایرانی در برابر اسلام، و حمایت از فتنه گران همان راهی را دنبال می کنند که هم پالکی هایشان با فتنه گری و آشوب و به ظاهر اصلاحات و غیره دنبال می کردند و حال که ملت وقعی به آنان نداده و منفورتر از گذشته شده و خوابهایی که در مورد تسخیر مجلس نهم می دیدند آشفته شده این مثلث شوم، بازار کسب و کار و معیشت مردم را به گونه ای آشفته نموده و نیش خود را می زنند!! اما ملت فهیم از این حیله دشمن نیز سربلند بیرون خواهد آمد و با شرکت گسترده در انتخابات مجلس نهم و انتخاب شایسته ترین ها، و ترجیحاْ با اقبال به نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی سیلی محکم خود را نثارشان خواهد نمود.