زمان : 13 Bahman 1390 - 13:46
شناسه : 45365
بازدید : 1611
فرماندار تفت خواستار همکاری نخبگان ومتولیان برای تدوین سند چشم انداز این شهرستان شد فرماندار تفت خواستار همکاری نخبگان ومتولیان برای تدوین سند چشم انداز این شهرستان شد

فرماندار تفت خواستار همکاری نخبگان ومتولیان برای تدوین سند چشم انداز این شهرستان شد

یزدفردا :پنجمين جلسه راهبردي سند چشم انداز شهرستان تفت برگزار شد


به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :فرماندار شهرستان تفت در اين جلسه كه با حضور مسئولان ادارات اين شهرستان در محل بام تفت برگزار شد با توجه به اهميت موضوع از همه مسئولان ادارات شهرستان، نخبگان، كارشناسان ودست اندرکاران خواست در این زمینه همکاری نمایند تا این سند بسیار مهم به بهترین وجه، تدوين گردد.


"ابوالقاسم دهقان" به محورهاي توسعه اين شهرستان اشاره و افزود: با توجه به اينكه اصلي ترين محور توسعه شهرستان دو محور گردشگري و علمي آموزشي است اگر فضاي سبز و كشاورزي شهرستان فعال نباشد و توسعه پيدا نكند فضايي براي توسعه گردشگري شهرستان نيست.


فرماندار تفت با تاكيد بر ديدگاه شهرستاني در تهيه اين سند اظهار داشت: ديدگاه ما در تهيه سند چشم انداز بايد ديدگاه شهرستاني باشد نه محدوده شهر تفت .

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=453651.jpg


وي ادامه داد: اين سند چشم انداز بايد آرماني، مبتني بر واقعيت، فراگير و فرابخش باشد و افق شهرستان در سال 1404 را مد نظر قرار دهيم.


ابوالقاسم دهقان در پايان اظهار اميدواري كرد انشاالله با كمك يكديگر بتوانيم در پايان چشم انداز، شهرستان را به عنوان شهرستاني پويا، زيبا و سالم به عنوان يك مركز مطرح در قطب كشاورزي، علمي و گردشگري طبيعي كشور و كانون توسعه پايدار استان بر صنايع تبديلي و تكميلي برسانيم.


مشاور طرح سند چشم انداز شهرستان تفت نيز در اين جلسه گزارشي از وضعيت اين طرح و برنامه ها و اقدامات انجام شده ارائه و گفت: اين شهرستان در بعد اجتماعي و فرهنگي قابليتهاي خاصي دارد و بايد تلاش كرد تا برنامه هايي را تدوين كنيم كه برنامه هاي اصيل شهرستان بوده و سند توسعه بايد آرماني منطبق با ماهيت و واقعيت باشد