زمان : 13 Bahman 1390 - 12:04
شناسه : 45362
بازدید : 3026
فرماندار یزد در جمع فرماندهان پایگاه بسیج مقاومت ناحیه یزد: مهمترین وظیفه بسیج حفظ روحیه جهادی و دفاع از حریم ولایت فقیه است فرماندار یزد در جمع فرماندهان پایگاه بسیج مقاومت ناحیه یزد: مهمترین وظیفه بسیج حفظ روحیه جهادی و دفاع از حریم ولایت فقیه است
یزدفردا :عزیزالله سیفی در این مراسم با گرامیداشت یوم ا... دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یوم ا... دهه فجر نشان از تحقق کلمه توحید ، استقلال و آزادی مردمی است که با تکیه بر ایمان و رشادت و فداکاری خود توانسته اند با وحدت کلمه حکومت 2500 شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بسپارند و انقلاب اسلامی ایران نشان از اثر بخشی شعار الله اکبر مردم دیندار در مقابل رگبار مسلسل مزدوران است.

وی با بیان اینکه وظیفه حساس بسیج در جذب جوانان تأکید کرد باید با برنامه ریزی های مناسب ، ارائه برنامه ای سازنده و کاربردی و تشویق و ترغیب جوانان به  الگو پذیری براساس هویت دینی و اسلامی هر روز بدنه این نهاد مردمی را بیش از پیش تقویت نمود.

سیفی با تأکید این مطلب که  امروز  شاهد این هستیم که جوانان و مردم کشورهای آزاده جهان با الگو پذیری از جوانان و بسیجیان ایران اسلامی در صدد حذف دیکتاتورهای خود و خواهان گسترش عدالت ، آزادگی و استفلال طلبی می باشند خاطر نشان کرد امروزه به گواه رسانه های خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته یکی از  قدرتها چه در سطح منطقه ای و جهانی باشد بيداري اسلامي و خيزشهاي اخير مردم در آمريكا و كشورهاي اروپايي نمونه بارز الگو پذيري مردم جهان از آرمانهاي انقلاب اسلامي ملت ايران است كه خواهان عدالت ، استقلال و آزادي هستند.

 وی با تاکید بر اهمیت انتخابات  نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت انشاا... در 12 اسفند مردم ایران و استان به حضور گسترده خود پای صندوقهای رأی یکبار دیگردشمنان انقلاب و نظام را ناامید خواهند ساخت.