زمان : 12 Bahman 1390 - 19:01
شناسه : 45240
بازدید : 1514
بازگشت پسر نافرمان با اقدامی جالب توجه! بازگشت پسر نافرمان با اقدامی جالب توجه!

بازگشت پسر نافرمان اقدامی جالب توجه!

یزدفردا :عصر ایران نوشت:پسر نافرمان هم برای بازگشت به لیگ برتر در اقدامی جالب توجه از همه عوامل و دست اندرکاران مس کرمان عذرخواهی و تشکر کرد... 

مهرداد پولادی پس از آنکه مسئولان مس کرمان اجازه انتقال وی به پرسپولیس را ندادند، به حالت قهر از حضور در کرمان و تمرینات مس امتناع کرد. به دنبال این رفتار پولادی، مدیران مس بسیار خشمگین شدند و این بازیکن را علاوه بر جریمه سنگین مالی نقره داغ نیز کردند. آنها به پولادی رضایتنامه ندادند تا او در بلاتکلیفی به سر ببرد.


از سویی دیگر اما خبر از جلسه مسئولان مس و رویانیان شنیده می شود و اینکه در آن جلسه مقرر شده است که پولادی عذر خواهی کند تا رضایتنامه اش صادر گردد. راه حلی عجیب که فقط در فوتبال ایران می توان نمونه اش را یافت.


پسر نافرمان هم برای بازگشت به لیگ برتر در اقدامی جالب توجه از همه عوامل و دست اندرکاران مس کرمان عذرخواهی و تشکر کرد تا هر چه زودتر بتواند برای تیم محبوبش! پرسپولیس بازی کند.


پولادی پس از این جلسه گفت: «من از حمایت‌های باشگاه مس قدردانی می‌کنم و خاطرات خوبی از آنها دارم و خودم را مدیون آنها می‌دانم. لازم می‌دانم از آقایان داوری و گنجعلی‌خانی و قائم‌مقام باشگاه و همچنین بلاژویچ و مردم کرمان تشکر کنم و از اینکه نتوانستم پاسخگوی محبت بی‌شمار آنها شوم عذرخواهی می‌کنم. همچنین تشکر می‌کنم که فرصت دادند فوتبالم را ادامه دهم.»


این هم حکایتی بود که به نظر می رسد به خوبی و نیکی پایان پذیرفته!