زمان : 12 Bahman 1390 - 17:23
شناسه : 45219
بازدید : 5275
الفبای انقلاب الفبای انقلاب

ابرکوه سرپرستی یزد فردا/ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی: باید بر امام راحل درود فرستاد که با دم مسیحائی خود حیاتبخش مردگان متحرک در این قرن ظلمت و جاهلیت مدرن شد و با عصای موسی خود ، فرق ستم را نشانه رفت و بنیان دوهزار وپانصد ساله اش را در هم کوبید.

(الف)امواج انقلابش ، انبوه ابابیل و اباطیل افیونگر و اژدهای افسون گر اساطیر الاولین را به کام نابودی کشاند و با انفجار این نور ، شاهراه ایمان و ایثار ، اعتقاد و افتخار را ، روشن کرد.

(ب)انقلابی که با رقه امید برای بینوایان و برق بصیرت برای بینش صحیح بشریت شد و دلهای بلبلان بوستان بهمن پیروز را در بهارستان بلدالامین به پرواز در آورد و بنیان بیت العنکبوتی بیدادگران و بی دردمسلکان و بیگانه پرستان را برکند و برج و باروی رویائی آنان در بیست و دوبهمن به برهوت سپرد.

(پ)انقلابی که پیکار پاک بازان و پایمردی پولادین مردانی بود که پیوسته پرخاشگر علیه پلیدی های پادشاهان چون پرویز تا پهلوی بودند و با پاک کردن کشور از مظاهر پلشتی و پوچی و اسیران پیله پندارهای پوشالی غرب را نیز سرنوشتی پائیزی داد.

(ت)سلام خدا برمقتدای راستین انقلاب که تقویم تاریخ را به نفع توده های تاراج شده و تازیانه خورده ورق زد و تپانچه توبیخ را علیه تزویرگران و تبه کاران نشسته برتخت تفرعن به کار برد و از تجلی گاه طور ، تنزیل توراتِ نجاتِ وارثان تبوک و تاسوعا را در جهان نوید داد.

(ث)او با الگوی ثاراللهی، ثناگویان ثنویت نوین را به تداوم بخشان راه شهیدان ثانی و ثالث تبدیل کرد و ثروت مادی و معنوی مردم را که ثمره رنجشان بود از حلقوم ثعلبان آمریکائی و غربی به درآورد و به همگان عزم ثابت بخشید.

(ج) رهبری که جبروت انقلابش بر اردوگاه استکبار جام زقوم جهم شد و جدار جدول جاسوسان جهانخوار را درهم ریخت و جلالت اسلام و جایگاه رفیع آن را جاودانه ساخت و دوران حاکمیت جاهلیت مدرن جباران قرن را به سر رساند.

(چ)امام بزرگواری که با چوب انقلاب چاکران چکمه پوش و چاپلوس شیطان بزرگ و اذناب اروپائیش را که در این کشور و جهان سوم مشغول چریدن و چاپیدن بودند.به دیار اربابانشان راند و از چشمه بصیرت و آگاهی، جام استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به دست ملت داد.

(ح)حرامیان متکبر و بدخواه را حقیر و ناکام کرده و جام حلاوت حماسه ایمان و ایثار را به دست حامیان دین حنیف داد.

(خ)خشم مقدس او علیه خائنین به دین و وطن ، خروش عمومی یارانش را به دنبال داشت تا خیمه شب بازان رژیم ستم شاهی و نیز خرقه پوشان مقدس مَآب مخالف انقلاب را که خونابه دلش بودند برای همیشه از صفحه روزگار محو کند و ایران خراب آباد را از نو بسازد.

(د)گرچه دیوسیرتان دیوانه، حرکت دلقکی خود را به کار گرفتند وبا ترور و وحشت، دشنه در دل ملت فرو کردند و دام دروغ و شایعه گستردند و به خاطر دیبای دنیا ، دین فروختند و دوستی با آمریکای دجال و دشمنی با ملت را ترجیح دادند، اما سرانجام درخشندگی عزم انقلابی ملت ، چشم این شب پرستان نشسته بر دژ پوسیده شیطان بزرگ را کور کرد.

(ذ)شهیدان راه امام و انقلاب ، ذبیحه های مقام قرب ذوالجلال شدند ، چو اینکه این به خون خفتگان چون ذوالفقار حیدر بر فرق اهریمن ظلوم و جهول فرود آمدند و ذخیره ذی قیمت برای انقلاب شدند.

(ر)روحانیت راستین به عنوان رسولان امام و انقلاب ، رسالت رحمانیو خطیر خود را پذیرا شدند ، تا روح انقلاب ملتِ رهیده از چنگال رجالان را نگهبان باشند و از رهگذر انقلاب ، رخشِ راهوار رستگاری ملت را به حرکت آورده و رایحه رشد و تعالی و بالندگی را استشمام کنند.

(ز)زعیم انقلاب با ندای حمایت از زاغه نشینان ، زمزم زندگی را به کام این زجرکشیدگان ریخت و به زوایای وجودشان جانی انقلابی بخشید و زنگار زهرآگین زندیقیان ابلیسی را از دست ملت خود گرفت و زالوصفتان بدخواه را زمین گیر کرده و زورگویان زبان دراز و مستکبر را به زنجیر زبونی کشید.

(ژ)برای انقلاب در ژاله ، لاله روئیده و جنایت و کشتار در میدان ژاله ، ژست ابلهانه ژاندارم منطقه را در هم ریخت و از ژرفای تاریخ، مژده پیروزی ژرف اندیشان را بر بداندیشان نوید داد.

(س)انقلاب ، سیادت را به ملت ستم سوز و سرافراز ایران به ارمغان آورد و ستمگران سفاک را که سالار سوخته ای بیش نبودند از سریر قدرت به زیر کشید.

(ش)شکوه انقلاب ، شعله برجان شیطان بزرگ و شریکان شرورش افکند و ایستادگان بر قله شهادت را که شعله فروزان در شبستان امید و شیدائی و شاهد حقانیت شریعت شیعه بودند با شهد شیرین شهادت به جایگاه شرف ابدی رساند.و شیپور شجاعت شهیدان انقلاب ، صبح پر شرارت سلطه شاهنشاهی را به شام شومشان مبدل ساخت.

(ص)طلوع صبح صادق برای حکومت صالحان نوید انقلابی شد که صحنه هایش نمایش صلابت وصولت حیدریان صابر بود.آنان که صلواه و صلوات را صبغه زندگی با صفای خود کرده بودند.

(ض)ضرورت ضربه بر فرق ضلالت ، شعار انقلاب بود که ضربانش ضربت ضرغام را می ماند تا ضایع شدگان تاریخ به دست ستم را به ضیافت خانه ضوء و ضیاء در ضلع ضریح «الله»دعوت شوند.

(ط)طاغوت ، دوران طغیانش به سرآمد و انقلاب ، بهار پرطراوت طاووسیان در بوستان طوبی شد تا طلسم رویایی طرفه را بشکند و طوق اسارت را از گردن ملت بردارد.

(ظ)ظلم ، واژه منفوری که انقلاب برآن خط بطلان کشید و ظفرمندانه زمینه ساز طلوع صبح ظهور منجی عالم بشریت شد تا ضامن تطهیرظاهروباطن زندگی بشر گردد.

(ع)عصیان بر عاصیان ، عظمت عاج گونه دو هزار و پانصد ساله آنان را منقرض کرد و امت عدالت خواه با الهام از پیام عصر عاشورا و با اهدا سرمایه جان ، عقبه عفریت عفن عفلقیون بعثی عراق را نیز به دیار عدمستان فرستاد.

(غ)غلبه بر غاصبان تاریخ حق بشریت نتیجه غریو انقلاب شد تاغاشیه داران غاصب را که در غرفه غرور غنیده بودند و با غارتگری غلات غریبان ارتزاق می کردند.به غار غم کده غولهای زمین خورده، بکشاند.

(ف)انقلاب در عصر فریب ، فرقان حق و باطل شد تا در دهه فجر نوید فروپاشی ستون فقرات فتنه و فقر و فساد را دهد و فرهنگ فلاح و فتوای فتوت و فطانت را ترویج نماید و فداکاران فاتح را به فتح الفتوح مژده دهد.

(ق)قاموس این قیام ، قتال و جهاد و مبارزه با قبیله قابیلی بود که با قشون قسی القلبشان قافله قبله را قلع و قمع می کردند.

(ک)بی کفایتی و ناکارآمدی وارثان کاخهای کیکاووس و کیقباد و کسری موجب شد که توگوئی ملت، کمال کمیلی خود را از کوفه و کشیشی از کلیسا و کلیمی از کنشت بیابد و با جلوداری رهبرش، سران کاخ کفر را با پیروان کاهن و کاهلشان به کیفر کردار برساند و کوخ نشینان را حمایت کند.

(گ)گستره این انقلاب گرداگرد گردون شد که بیداری اسلامی و جنبش وال استریت ، گلبانگ گیرا و گرانمایه اسلام خواهی دست بر گریبان گیتی انداخته و گمنامان را از گرداب گمنامی گذرانده و آنان را به گذرگاه پیروزی رسانده است تا گریبان گرازان و گرگان آدمخوار را بگیرند و با گامهای مردانه خود آنان را به گورستان تاریخ بفرستند.

(ل)لشکر ابلیس هدفش لطمه بر بیدار دلان در لیله القدر است اما ناکامیش ملازمه دارد با مبارزه با لفاظی ها به ویژه در لفافه لف و نشر . چون انقلاب لفظ لسان الغیب بود.

(م)مبارزه بی امان با مظاهر مسرف و مترف و محتکر ، اصلی اساسی در انقلابی بود تا مبارزان مؤمن از ماذنه عشق و محراب و منبر ، نوید مرگ منافقین و عناصر مُلحِد را دهند و مژده معراج را برای میثاقیان مکه و مدینه و مشعر و منی داشته باشند.

(ن)انقلاب ناقوس مرگ ناجوان مردانی شد که ناشر ناهنجاری ها و ناپاکی های اخلاقی و عملی بودند که نتیجه نفوذ فرهنگ غرب است ، و پاسدارانش نگهبانان نگارستان نارین تاریخ شدند.

(و)رهبری این انقلاب به عنوان ولی فقیه ودیعه دار میراث وادی وحی شد تا با حکومت دینی ، وادی ایمن را برای سالکان راه وصال در ورطه واقعه ها و بحرانها با ورزیدگی و تبحر بسازد و وارثان وارسته را از خطر چنگال های وحشیان ورشکسته ، با بصیرت برهاند.

(ه)او هدهدوار ، هوش و هدایت را هدیه به ملت کرد و هراس و هرمان را از هندسه زندگیشان زد و دشمن را در هرج و مرج و هیاهو و هتاکی هایش ناکام گذاشت.

(ی)اینک انقلاب اسلامی یادگار یاسمن هائی است که در یلدای پرسوز یغماگران و یاوه سرایان ، مقاومت کرده و چون یلان یکه تاز ، یاقوت جانشان را تقدیم یار کردند و یادآور ید و بیضاء حضرت موسی و خاطرات یعقوب و یوسف شدند.