زمان : 12 Bahman 1390 - 17:11
شناسه : 45217
بازدید : 1879
منابع طبیعی ابرکوه ادب دوستان را به شرکت در مسابقه ادبی هفته منابع طبیعی فرا خواند منابع طبیعی ابرکوه ادب دوستان را به شرکت در مسابقه ادبی هفته منابع طبیعی فرا خواند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت: یکی از مهمترین ابزارهای حفظ و احیاء منابع طبیعی فرهنگ سازی است و برگزاری مسابقه ادبی در هفته منابع طبیعی در همین راستا صورت می گیرد

وی افزود:این اداره با توجه به گستره بزرگ عرصه های منابع طبیعی در شهرستان، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به عموم و به ویژه فرهیختگان راکه می توانند یاری رسان حفظ و احیاء منابع طبیعی باشند در اولویت کارهای خود قرار داده است.

محمد مهدی صادقی خاطر نشان کرد: امسال و در هفته منابع طبیعی یک دوره مسابقه ادبی در قالب های شعر، مقاله نویسی و قطعات ادبی برگزار می شود.

وی از هنرمندان علاقه مند دعوت کرد که آثار خود را تا دهم اسفند ماه سال جاری به روابط عمومی این اداره ارسال نمایند.

صادقی یادآور شد:این اداره در راستای تشویق شرکت کنندگان و بعد از داوری به 3 اثر برگزیده از هر رشته در هفته منابع طبیعی جوائزی اهداء می کند و در جشن درختکاری از آنان تجلیل می کند.

این مسابقه در 3 موضوع منابع طبیعی،محیط زیست و حفاظت از آن،ترویج فرهنگ منابع طبیعی و محیط زیست و انسان و طبیعت برگزار می گردد.