زمان : 12 Bahman 1390 - 01:00
شناسه : 45189
بازدید : 1656
مرتضوی:تمامی صندوق‌های رای مجهز به سیستم امنیتی است مرتضوی:تمامی صندوق‌های رای مجهز به سیستم امنیتی است

مرتضوی:تمامی صندوق‌های رای مجهز به سیستم امنیتی است

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان این که شهرداری‌ها زمینه فضای پر نشاط انتخاباتی را فراهم کنند، گفت: در انتخابات مجلس نهم هیچ‌گونه امکان رای دوباره و استفاده از شناسنامه جعلی و غیره وجود ندارد چرا که تمامی صندوق‌ها مجهز به سیستم‌های امنیتی هستند.


به گزارش خبرنگار مهر ،سید صولت مرتضوی در اختتامیه پنجمین جشنواره برتر آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت شهری که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد با بیان این که مدیریت شهری به معنای طراحی مدرن جهت بهبود زندگی انسانهاست گفت: پژوهش فریضه پایان ناپذیر در نظام دینی ما است و می توان پژوهش را اجتهاد در علوم دانست که با ورود به آن می توان به شکل مطلوب به تمامی موارد رسیدگی کرد.


مدیریت شهری یعنی ورود به عرصه های فرهنگی


معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در واقع مدیریت شهری یعنی ورود به عرصه های فرهنگی، بهداشتی، اجتماعی و تسهیل در زندگی شهری است. به اعتقاد من باید خروجی و نتیجه مدیریت شهری زندگی آسان، با عزت، توام با تولید ثروت به منظور تامین آرامش و آسایش در کشور ایران که ام القرای جهان اسلام است.


افزایش نقدینگی دلیل نابسمانی بازار سکه و ارز بود


وی در ادامه جلسه با ورود به مسایل اقتصادی و وضعیت اقتصاد کنونی در بازار سکه و دلار ادامه داد: این بسته سیاسی و نظارتی بانک مرکزی برای اقشار آسیب پذیر بود تا امر اشتغال و ازدواج آنها با کاهش نرخ سود سپرده انجام شود در واقع افزایش نقدینگی مردم موجب وضعیت کنونی بازار سکه و ارز شده است.


مرتضوی تاکید کرد: نقش شما در مدیریت منابع بسیار موثر است و از شما می خواهم اجازه ندهید پروژه های عمرانی در استان ها رکود پیدا کند و این پروژه ها به شکل مطلوب انجام شود.


شهرداری ها زمینه فضای پر نشاط انتخاباتی را فراهم کنند


مرتضوی در با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه گفت: این سی امین بار است که در کشور ایران انتخابات که نمادی از سبقه جمهوری و مردم سالاری است برگزار می شود این در حالی است که غرب به دنبال آن است که پشتوانه ملی ما را به شدت تضعیف کند اما به اعتقاد من شهرداری ها باید با بسترسازی نشاط اجتماعی و نقش گسترده شان در این فضا موجب ایجاد فضای پرنشاط و امید برای مردم شوید.


تمامی صندوق های رای مجهز به سیستم امنیتی است / امکان استفاده از شناسنامه جعلی وجود ندارد


وی با بیان اینکه انتخابات تکلیف کفاینی است، ادامه داد: باید فرصت تبلیغ برای تمامی کاندیداها در شهرها مهیا شود از سویی صراحتا اعلام می کنم که در انتخابات مجلس نهم هیچ گونه امکان رای دوباره و استفاده از شناسنامه جعلی و غیره وجود ندارد چرا که تمامی صندوق ها مجهز به سیستم های امنیتی هستند.