زمان : 25 Dey 1385 - 21:25
شناسه : 4517
بازدید : 665
آیت الله هاشمي رفسنجاني:آمريكا به دنبال ماجراجويي جديدي در منطقه است آیت الله هاشمي رفسنجاني:آمريكا به دنبال ماجراجويي جديدي در منطقه است
آیت الله هاشمي رفسنجاني:آمريكا به دنبال ماجراجويي جديدي در منطقه است 


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، شناساندن انقلاب اسلامي به نسل جوان را فريضه‌‏اي الهي و موجب استحكام آن عنوان كرد.

به گزارش "ايلنا"، هاشمي رفسنجاني در ديدار اعضاي ستاد برگزاري مراسم دهه فجر افزود: دشمنان انقلاب اسلامي حساب ويژه‌‏اي براي گسست و انقطاع نسلي در كشور باز كرده‌‏اند و چند سالي است كه با مطرح كردن آن در پي القاي اين مطلب هستند كه نسل جوان حامي انقلاب نيست.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به برگزاري انتخابات اخير در كشور تصريح كرد: تحليل آرا و حضور گسترده مردم در اين انتخابات نشان مي‌‏دهد كه مردم ايران اسلامي اعتماد ويژه‌‏اي به نيروهاي باتجربه انقلاب دارند و اين خود دليل مناسبي براي رد گسست نسل‌‏هاست.
هاشمي رفسنجاني، حضور پرشور مردم در مراسم دهه فجر به‌‏ويژه در راهپيمايي 22 بهمن و همچنين عزاداري‌‏هاي ماه محرم را اثباتي براي پشتيباني آنها از انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: مردم در دوران انقلاب، جنگ، سازندگي و انتخابات روح وطن‌‏پرستي, اسلامي و يكپارچگي خود را اثبات كردند و اين مي‌‏تواند الگوي خوبي براي جريان‌‏هاي سياسي كشور باشد.
وي ايجاد تفرقه را از اهداف دشمنان انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: در شرايط كنوني وحدت ملي يك نياز اساسي است و نبايد گذاشت عده‌‏اي با دامن زدن به اختلافات نژادي, مذهبي و سياسي، به اين اصل مهم اسيب برسانند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تحركاتي كه در خصوص انرژي هسته‌‏اي توسط دشمنان صورت مي‌‏پذيرد، اوضاع سياسي كنوني را در بعد بين‌‏المللي حساس عنوان و تصريح كرد: آمريكا در منطقه در رسيدن به اهدافش ناكام بوده و براي سرپوش گذاشتن بر روي اين ناكامي، به دنبال ماجراجويي جديدي است و بايد در مقابل ما نيز هوشيار باشيم.
در ابتداي اين ديدار آقاي زارع، رييس ستاد برگزاري مراسم دهه فجر طي سخناني به تشريح سياست‌‏هاي تبليغي نحوه برگزاري و اهداف اين ستاد در برگزاري مراسم امسال پرداخت.