زمان : 11 Bahman 1390 - 14:06
شناسه : 45146
بازدید : 1211
برپایی شانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و كاركنان وزارت بهداشت برپایی شانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و كاركنان وزارت بهداشت

دبیر شانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و كاركنان وزارت بهداشت از برپایی این مرحله نهایی این جشنواره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در محل سالن هلال احمر استان یزد خبرداد.

دکتر محمدرضا رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیر این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار وب دا، دفتر یزد، هدف از برپایی این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی در کشور عنوان کرد و افزود: این جشنواره با حضور بیش از 400 نفر از اساتید و کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

دبیر شانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و كاركنان وزارت بهداشت متذکرشد: مسابقات اين جشنواره در دو بخش كتبي و شفاهي و در رشته هاي تفسير، مفاهيم، ترتيل، تحقيق و حفظ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی در دانشگاهها اظهارامیدواری کرد: با برگزاری چنین جشنواره هایی شاهد افزایش بیش از پیش آثار و برکات قرآن در دانشگاه باشیم.

وی همچنین با اشاره به انجام فعالیت های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی یزد از معرفی کارشناسان نمونه قرآنی در دانشگاه متبوع از سوی وزرات بهداشت در مان و آموزش پزشکی خبرداد.