زمان : 11 Bahman 1390 - 11:04
شناسه : 45141
بازدید : 4101
حجت الاسلام مدرسی: احترام به آراء و اندیشه مردم در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل می باشد حجت الاسلام مدرسی: احترام به آراء و اندیشه مردم در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل می باشد
یزدفردا : در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی ، عزیزالله سیفی فرماندار ، بخشدار مرکزی و دهیاران در محل فرمانداری تشکیل شد، در خصوص راهکارهای هر چه بهتر برگزار شدن جشنهای دهه فجر و انتخابات 12 اسفند ماه تصمیم گیری شد.
حجت الاسلام سید کاظم مدرسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک امر فطری است گفت: فطری بودن به یک کار معنای همگانی و فراگیر بودن آن است و این از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی است و با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که اداره کشور توسط طیف و گروه خاصی نبوده است.

امام جمعه بخش مرکزی با تأکید به اینکه احترام به آراء و اندیشه مردم در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل می باشد خاطر نشان کرد امام خمینی (ره) به عنوان جلودار مظلومین عالم با اصالت قرار دادن مردم و احترام به رای و اندیشه افراد توانست با یک انقلاب مردمی بر ظلم و بی عدالتی پیروز شود و یک حاکمیت بر مبنای ارزشهای دینی و انسانی را در جامعه ایجاد نماید.

وی افزود با اشاره به ظرفیتهای بالای روستاها افزود: دهیاران و شورای های بخش باید با برنامه ریزیهای مناسب زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوقهای رأی فراهم آورند.

مدرسی خاطر نشان کرد: امروز دنیای غرب در صدد تخریب نظام می باشد که باید با اعلام دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر مردم را بیش از پیش آگاه ساخت.

وی گفت: همچنین باید شرایطی فراهم شود تا در زمان تبلیغات رسمی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی بتوانند با حضور خود در روستاها به ارائه برنامه های خود بپردازند.