زمان : 11 Bahman 1390 - 11:03
شناسه : 45140
بازدید : 3812
فرماندار یزد: رسانه های بیگانه در صدد کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات است. فرماندار یزد: رسانه های بیگانه در صدد کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات است.
یزدفردا : در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی ، بخشدار مرکزی و دهیاران در محل فرمانداری تشکیل شد، عزیزالله سیفی تأکید کرد باید با بستر لازم زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات فراهم آورد.

عزیزالله سیفی در این جلسه با بیان اینکه 22 بهمن به عنوان روز تجلی وحدت و اوج بصیرت و تبیعت از ولایت فقیه ملت ایران اسلامی است گفت: باید تمام شرایط لازم فراهم شود تاتمام آحاد مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ناامیدی و شکستی دیگر را برای دشمنان ایجاد نمایند  و حماسه ای دیگر را به دفتر افتخارات خود اضافه نمایند.

 فرماندار با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در انقلاب و بیداری اسلامی ایجاد شده در سطح منطقه و جهان خاطر نشان کرد امام خمینی به عنوان رهبری بود که با سلاح ایمان و بدون تکیه بر هیچ قدرتی توانست حکومت شیعی و اسلامی را بعد از 1400 ایجاد نماید و امروز می بینیم مردم آزاده جهان با تأسی از انقلاب اسلامی مردم ایران و به رهبری امام راحل توانسته اند قدرتهای دیکتاتور خود را نابود سازند که این بیداری و حرکتها  جهان را به سمت عدالت خواهی و آزادی خواهی هدایت می كند.

وی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب جشنهای دهه فجر که مقارن با ماه ربیع الاول و هفته وحدت است را به نحو شایسته برکزار کرد.

سیفی در ادامه به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده مردم تأکید کرد و گفت: استكبار به خصوص آمریكا با ایجاد فضای آلوده تبلیغاتی قصد دارد  چهره انقلاب اسلامی را در نظر افكار عمومی خدشه دار كند و حضور مردم را در پای صندوقهای رأی کمرنگ سازد که مردم با حضور گسترده خود سرنوشت و آینده ی کشور را رقم خواهند زد.