زمان : 11 Bahman 1390 - 10:17
شناسه : 45136
بازدید : 3722
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد: تعداد 204 مسکن مددجویی در ایام ا... دهه فجر به نیازمندان واگذار می شود مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد: تعداد 204 مسکن مددجویی در ایام ا... دهه فجر به نیازمندان واگذار می شود
"مهندی حمید نصیری" ضمن بیان این خبر افزود: زیر بنای هر یک از این واحد های مسکونی که در نقاط مختلف استان احداث گردیده است بین 60 تا 65 متر مربع می باشد که مبلغ 10 میلیارد و 732 میلیون ریال از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری و اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به یزد و همچنین سایر منابع کمیته امداد در این راستا هزینه گردیده است.

وی در خصوص سایر برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در این ایام ا... اظهار داشت: بهره برداری از تعداد 1 هزار و 472 طرح اشتغال و خودکفایی با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد ریال در رشته های مختلف شغلی شامل کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی ، صنایع دستی و همچنین توزیع ارزاق و کالای مورد نیاز مددجویان و اهداء جهیزیه به 85 نوعروس تحت حمایت به ارزش 5 میلیارد و 984 میلیون ریال از جمله برنامه های این نهاد در دهه مبارک فجر امسال می باشد.

  مهندس نصیری تصریح کرد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به 516 خانواده تحت پوشش با اختصاص مبلغ 3 میلیارد و 711 هزار ریال ، برگزاری دوره های آموزشی مختلف در زمینه های اشتغال، فرهنگی، مذهبی و بهداشتی و برپایی اردوهای سیاحتی ـ زیارتی و مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی جهت مددجویان تحت حمایت از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این دهه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: این نهاد با برگزاری جشن ها و همایش های متنوع در دهه مبارک فجر جهت مددجویان تحت حمایت، امید و نشاط برای آنان به ارمغان خواهد آورد و در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه نیز مسئولین استان و شهرستانها با حضور در منازل مددجویان از نزدیک با وضعیت زندگی آنان آشنا  
می شوند .