زمان : 11 Bahman 1390 - 01:31
شناسه : 45127
بازدید : 1555
نگاه دولت به طرح دورکاری جنسیتی نیست نگاه دولت به طرح دورکاری جنسیتی نیست
لطف الله فروزنده دهکردی:
نگاه دولت به طرح دورکاری جنسیتی نیست
یزدفردا :دولت نوشت:معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تاکید بر این که نگاه دولت به طرح دورکاری جنسیتی نیست، گفت: در این طرح مشاغلی که ارباب رجوع نداشته، جنبه تحقیقاتی و فکری داشته باشند و کارمند بتواند در هر جایی کار خود را انجام دهد، مشمول دورکاری می شود

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: طرح دورکاری ارتباطی با جنسیت ندارد و در این طرح نوع مشاغل دارای اهمیت است.

لطف الله فروزنده دهکردی  با تاکید بر این که نگاه دولت به طرح دورکاری جنسیتی نیست، گفت: در این طرح مشاغلی که ارباب رجوع نداشته، جنبه تحقیقاتی و فکری داشته باشند و کارمند بتواند در هر جایی کار خود را انجام دهد، مشمول دورکاری می شود.

وی افزود: به طور معمول خانم ها در این مشاغل بیشتر هستند و ماهیت دورکاری این است که برای خانم ها زمینه بهتری فراهم کند تا بتوانند به وظایف خانوادگی خود نیز عمل کنند.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر این که بحث دورکاری به هیچ عنوان به معنای بیکاری نیست، گفت: کارمندان در این طرح هم کار خود را انجام می دهد و هم حقوق دریافت می کنند منتهی کاری که در اداره در ظرف 30 ساعت انجام می شود شاید در خانه با 10 تا 15 ساعت صورت گیرد و کارمند همان مزایای همیشگی را دریافت می کند.