زمان : 11 Bahman 1390 - 01:12
شناسه : 45108
بازدید : 2693
بیانیه مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه:  حکم اعدام مدیر بزرگ‌ترین شبکه ضد دین و مستهجن فارسی‌زبان تایید شد بیانیه مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه: حکم اعدام مدیر بزرگ‌ترین شبکه ضد دین و مستهجن فارسی‌زبان تایید شد

بیانیه مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه:

حکم اعدام مدیر بزرگ‌ترین شبکه ضد دین و مستهجن فارسی‌زبان تایید شد

بی شک مجازات برحق نامبرده باعث شادی تمام آنانی می شود که برای حفاظت از حریم دین و فرهنگ این مرز و بوم دغدغه دارند و امید است بیش از پیش موجب سرخوردگی کسانی شود که تلاش می کنند تا با پیگیری سیاست اندلسی، جوانان این مرز و بوم را به امور پست حیوانی و غیرالهی مشغول سازند

روزهای پایانی سال 1387 مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران خبر انهدام شبکه گسترده و پیچیده سایت های مستهجن و ضد دین را منتشر کرد؛ خبری که نگاه های بسیاری را از سراسر جهان به خود معطوف کرد.

به گزارش یزدفردا ، مروری بر موج اجتماعی ایجادشده در آن مقطع به خوبی نمایانگر تاثیر این اقدام قاطعانه است.


عنوان "مضلین" که به‌حق برای این گروه انتخاب شد و انتشار پرونده های مربوط به آنان که نتیجه ماهها کار شبانه روزی متخصصان سایبری سپاه بود، خبر روز تمامی رسانه‌ها شد و زنگ خطر حضور بی وقفه شیطان در فضای مجازی را به صدا درآورد.

انتشار تنها بخشی از مستندات و اعترافات مدیران سایت های مذکور از رسانه ها منجمله رسانه ملی عمق فاجعه را بیش از پیش نمایان ساخت.

شبکه مضلین 2 به سردمداری "سیاوش حسین خانی" (سعید ملک پور) به عنوان مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن و ضد دین فارسی زبان به عنوان شاخص این پروژه مطرح شد.

سعید ملک پور در سایه غفلت متولیان امر و بسیاری از خانواده ها به نشر محتوای ضد اخلاقی و دینی مشغول بوده و حتی به همین هم بسنده نکرده و به ارائه خدمات به سایر سایت های مشابه و نیز سازماندهی کاربران فعال به عنوان مدیران میانی سایت‌های تحت مدیریت خود اقدام کرده است.

با وجود گذشت بیش از 3 سال از کشف و دستگیری عوامل اصلی شبکه مضلین که با پیگیری های مکرر مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، پایگاه اطلاع رسانی گرداب روزانه شاهد دهها سوالات و درخواست های مکر کاربران در خصوص علت عدم مجازات عوامل اصلی شبکه مضلین است.


بی شک عدم برخورد قاطع با این عوامل ضددین و معارض با اخلاق انسانی، زمینه ساز وقوع جرائم سنگین تر شده و مجرمین و افراد در خطر نفوذ این شبکه ها را گستاخ تر می سازد.


از آنجا که قصور در مجازات سریع و عدم بکارگیری صحیح و بهنگام اهرم های قانونی، باعث کاهش میزان بازدارندگی و گستاخ شدن بیش از پیش مجرمینی می شود که گمان می برند فضا برای ترکتازی شان مهیاست، لذا با پیگیری های مجدانه مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه اینک و پس از ماه ها اقدامات حقوقی فشرده و طاقت فرسا، حکم اعدام مدیر بزرگ ترین شبکه ضد دین و مستهجن فارسی زبان در دیوان عالی کشور تایید شد.


بی شک مجازات برحق نامبرده باعث شادی تمام آنانی می شود که برای حفاظت از حریم دین و فرهنگ این مرز و بوم دغدغه دارند و امید است بیش از پیش موجب سرخوردگی کسانی شود که تلاش می کنند تا با پیگیری سیاست اندلسی، جوانان این مرز و بوم را به امور پست حیوانی و غیرالهی مشغول سازند.


ذکر این نکته نیز ضروری است که بسیاری از مدعیان حقوق بشر که حیات خود را صرفا در سیاه نمایی علیه نظام اسلامی و هوچی گری می بینند، پس از انتشار خبر صدور حکم اعدام برای گرداننده اصلی این شبکه، در قالب صدور بیانیه و به راه انداختن کمپین های حمایتی تلاش کردند تا جرم نامبرده را مرتبط با مسایل سیاسی جلوه داده و تلاش کنند تا وی را از منجلابی که خود ایجاد کرده بود، برهانند که این تلاش ها با هوشیاری سربازان انقلاب اسلامی و تدبیر قوه قضائیه ناکام ماند.


مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بر خود فرض می داند ضمن تشکر از مسئولان و قضات شریف و خدوم قوه قضائیه جهت تایید حکم اعدام نامبرده، همچنان بر مواضع خود در دفاع همه جانبه از حریم جامعه و امنیت خانواده پافشاری کرده و به تمام کسانی که با برنامه های خود فضای مجازی را به سمت ناپاکی سوق می‌دهند، هشدار می دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و متخصصان سایبری مرکز بررسی جرائم سازمان یافته، تمام قد در برابر مروجین فساد ایستاده و به حول و قوه الهی دست آلوده آنها را از فضای مجازی قطع می کند.


لازم به یادآوری است به زودی جزئیات بیشتری از نحوه اقدامات و تلاش های نامبرده در جهت ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی منتشر خواهد شد.


همچنین به استحضار ملت شریف ایران می رساند که همزمان با سی و سومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی بزودی اطلاعات مهم دیگری از شناسایی و دستگیری چند شبکه گسترده فساد دیگر منتشر خواهد شد.




منبع: سایت گرداب