زمان : 10 Bahman 1390 - 18:47
شناسه : 45084
بازدید : 1936
پیام دوستی شهردار ارومیه برای 13 همتای خارجی خود پیام دوستی شهردار ارومیه برای 13 همتای خارجی خود
گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیام‌های علیرضا عصمت‌پرست شهردار ارومیه در آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی توسط محرم تیزکار معاون وی در اختیار 13 میهمان خارجی این رویداد فرهنگی قرار گرفت.
در این پیام آمده است: سلاممان را به نام خدا گره می‌زنیم و به دست نسیم می‌سپاریم.قصه‌ها بهانه‌‌ای است برای تکثیر زلال دوستی‌ها و شاید دریا و آسمان پاک‌ترین مسیری است که پیام دوستی ما را رنگین‌کمان‌تر از بهار به شما می‌رساند.
در ادامه ‌این پیام با اظهار خرسندی از حضور میهمانان خارجی آورده شده است: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به خود می‌بالد که میزبان قصه‌گویی از شهر زیبای شما بود که با شنیدن قصه‌های شیرین و پند‌آموز از زبان این عزیز، فرهنگ و تمدن آن خطه را برایمان ارمغان آورد.
عصمت‌پرست در پایان به همتایان خارجی خود گفته است: پس ما نیز سپاس‌گزار این هویت الهی بوده و دست دوستی شما را صمیمانه می‌فشاریم و نگاه‌هایمان را گره می‌زنیم به دل‌های پرمهرتان در فردایی بهتر.
این پیام به شهرداران شهرهای لیسبون پرتغال، جاکارتا اندونزی، دمشق سوریه، آدانا ترکیه، هرات افغانستان، کپنهاک دانمارک، بانکوک تایلند، بخارست رومانی، نایروبی کنیا، مونترال کانادا، بیروت لبنان، مسکو روسیه و عمان اردن ارسال شده است.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روز 9 بهمن با معرفی برگزیدگان به کار خود در ارومیه پایان داد.