زمان : 10 Bahman 1390 - 18:01
شناسه : 45080
بازدید : 2163
با اتمام استقرار سامانه کمیسیون ماده صد کلیه امور شهروندان یزدی به صورت مکانیزه انجام می‌شود با اتمام استقرار سامانه کمیسیون ماده صد کلیه امور شهروندان یزدی به صورت مکانیزه انجام می‌شود

با اتمام استقرار سامانه کمیسیون ماده صد

کلیه امور شهروندان در حوزه شهرسازی هنگام مراجعه به شهرداری یزد به صورت مکانیزه انجام می‌شود


کلیه امور مربوط به مالکین متخلف در شهرداری یزد هم‌اکنون توسط سامانه مکانیزه کمیسیون ماده صد انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد ضمن اعلام این خبر اعلام کرد در حال حاضر کمیسیون‌های شش‌گانه ماده صد به تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز جهت استفاده از این سامانه مجهز شده‌اند و آموزش‌های لازم نیز به دبیران کمیسیون و قضات داده‌ شده است.

مهدی فعالی سيستم کميسييون ماده صد شهرداري یزد را سيستمي با قابلیت دسترسي به سوابق احکام کميسيون‌هاي ماده صد املاک بیان نمود و افزود کليه روندهاي موجود در بررسي پرونده يک ملک داراي تخلف از نخستين مرحله شروع آن در شهرداري مناطق تا دبيرخانه کميسييون‌هاي ماده صد و ارسال و برگشتهاي احتمالي بين اين دو در حال حاضر توسط این سامانه انجام می‌شود. وی ادامه داد ارتباط بی‌سیم، فیمابین دبیرخانه کمیسیون ماده صد در خیابان شهید چمران با مناطق سه گانه شهرداری یزد برقرار شده و در آینده نزدیک ارسال مکاتبات به صورت دستی صورت نمی پذیرد.

فعالی ابراز امیدواری کرد از سال آتی مراجعات مردمی به دبیرخانه مرکزی کمیسیون ماده صد کاهش چشم‌گیری داشته باشد و همشهریان به وسیله پیام‌ کوتاه ارسالی از طریق سامانه از روند پرونده خود مطلع خواهند شد.