زمان : 10 Bahman 1390 - 03:08
شناسه : 45055
بازدید : 12606
اخبار داغ داغ از انتخابات مجلس نهم حوزه انتخابیه یزد و صدوق (1 نظر) اخبار داغ داغ از انتخابات مجلس نهم حوزه انتخابیه یزد و صدوق (1 نظر)

اخبار داغ داغ از انتخابات مجلس نهم حوزه انتخابیه یزد و صدوق


یزدفردا :شنیده ها حکایت رد و یا عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیداهای حوزه یزد و صدوق داشت


در این بین نام افرادی چون محمد مهدی فقیه خراسانی و غلامرضا محمدی دو چهره شناخته شده  مطرح شده است که شنیده های یزدفردا حکایت از تایید صلاحیت احتمالی محمد مهدی فقیه خراسانی در روز های آینده دارد و هنوز خبری از تایید صلاحیت احتمالی محمدی به گوش نمی رسد .


شنیده های انتخاباتی یزدفردا همچنین حاکی است که اکثر نمایندگان این حوزه تلاش گسترده خود برای تبلیغات انتخاباتی در سطح حوزه را آغاز نموده و فقیه خراسانی علی رغم بلاتکلیفی تایید صلاحیتش در مسجد بتول آزاد شهر بعد از نماز مغرب و عشاء به ایراد سخن پرداخته اند و ضمن اعلام رئوس برنامه های خود تبلیغاتکی هم پیرامون نامزدی خود نموده اند .

همچنین شنیده های انتخاباتی یزدفردا حکایت از کاندیداتوری سید علی اکبر آرامون شهردار اسبق یزد را دارد که توسط شورای دوم اسلامی شهر یزد  به عنوان شهردار یزد منصوب و بعد از مدتی حدود دوسال فعالیت در سمت شهردار یزد  با عدم حمایت شورای دوم روبرو شد و پس از کش و قوس های وسیع استعفاء داده و پس از استعفاء در گفتگو با رسانه ها به افشا گری پرداخت و ما بقی خدمتش تا بازنشستگی را در نوسازی مدارس استان خدمت نمود .


دیگر شنیده های انتخاباتی حوزه یزد و صدوق حکایت از برگزاری نشست جبهه متحد اصولگرایان در سالن تربیت معلم دارد که قرار است منوچهر متکی به عنوان سخنران تکلیف اصولگرایان یزدی را مشخص نماید .

باز هم شنیده های انتخاباتی یزدفردا حکایت از احتمال اعلام قریب الوقوع حمایت اصواگرایان تهرانی ازز وزیری هامانه وزیربرکنار شده دولت احمدی نژاد دارد که شایعاتی مبنی بر عدم امکان در لیست قرار گرفتن در تهران او را به سمت حوزه یزد و صدوق کشیده است .

منتظر اخبار جدید باشید و منتظر اخبار جدید توسط فرداییان هستیم