زمان : 09 Bahman 1390 - 16:49
شناسه : 45032
بازدید : 2111
ديدار اعضاي هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت با فرماندار ديدار اعضاي هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت با فرماندار
به گزارش خبرنگار یزدفردا و به نقل از روابط عمومي فرمانداري تفت، ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان تفت در اين  جلسه ضمن تقدير و تشكر از تلاش ها و موفقيت هاي ارزنده اين دانشگاه در جهت توسعه سطح علمي شهرستان اظهار داشت: برنامه ریزی ها بايد به گونه اي باشد که این محیط علمی در آینده منشأ خدمات بيشتري برای شهرستان باشد.
وی ادامه داد: همانطور که منابع انسانی درراس همه منابع است وعامل توسعه پایدار می تواند باشد .قاعد تاً اگر این منابع به محوریت وافکار وتحول دانشگاهی پیش نرود توسعه پایداری صورت نمی گیرد.
دهقان به بحث آموزش عالي به عنوان يكي از محورهاي توسعه و پيشرفت شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان تفت با داشتن 6 مركز آموزش عالي به عنوان يكي از قطب هاي آموزش عالي استان مطرح است و بايد تلاش نمود تا در اين زمينه برنامه ريزي خاصي را بويژه در سند چشم انداز شهرستان ارائه نمائيم.
وی ضمن تشكر از جذب منابع انساني و سرمايه اي بومي در اين مركز دانشگاهي، عامل پیشرفت این مجموعه را استفاده کردن از نیروها و قوای بومی دانست و گفت: شما با استفاده از افراد بومی هم در جهت توسعه سطح علمی شهرستان و هم كاهش درصد بيكاري كمك خوبي به شهرستان نموده ايد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت هم در اين جلسه با تقدیر و تشکر از حمایت فرماندار شهرستان، دلیل پیشرفت این مجموعه را علاقه و انگیزه نيروي انساني و دست اندركاران این مجموعه دانست که نیرو و زمان مفید خود را صرف این مجموعه مي نمايند.