زمان : 09 Bahman 1390 - 10:41
شناسه : 45017
بازدید : 1758
كارگاه آموزشي مربيان طرح هاي پيشگيري از اعتياد استان كارگاه آموزشي مربيان طرح هاي پيشگيري از اعتياد استان
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان اين كارگاه يك روزه با حضور بيش از دويست نفر از مربيان پيشگيري و كارشناسان بهداشت استان و شهرستان ها و با هدف باز آموزي و به روز كردن اطلاعات آنها در مورد مواد مخدر و آسيب هاي ان در پژوهشکده تعلیم وتربیت يزد برگزار شد .
رستگاري معاون پرورشي و تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان در اين كارگاه تربيت دانش آموزاني با ويژگي هايي چون وظيفه شناسی ، ولايت مداری ، امانتداری و انتخابگر كه نقطه مقابل اهداف دشمن باشندرا از برنامه هاي مهم طرح پيشگيري عنوان كرد .
رحيمي نسب مديركل بهزيستي استان نيز در اين كارگاه با اشاره به جنگ نرم گفت : دشمن ، جوانان به خصوص دانش آموزان و دانشجويان را مورد هدف قرار داده و ما بايد اين قشرهاي آسيب پذير را با باورهاي غلطي كه در مورد مواد مخدر وجود دارد آشنا كنيم كه در اين ماموريت معلمين مهمترين نقش را به عهده دارند .
وي فريب دادن ، عدم قاطعيت ، عدم اعتماد به نفس ، كنجكاوي جوانان و ايجاد شبهه را از مهمترين موارد باورهاي غلط مطرح كرد و از مربيان خواست دانش آموزان را با توطئه ها وترفنده های دشمن دراین زمینه آشنا کنند و برای ارتقائ اطلاعات خانواده ها نیز تلاش کنند .